Kjo reformë shpreh nevojat për ndryshime kurrikulare, duke parashtruar kornizën kurrikulare, kompetencat kyçe, kompetencat e të shprehurit, të menduarit, personale, qytetare, digjitale, fushat e të nxënit, etj…
Nevoja për ndryshime kurrkulare
Mungesë e Kornizës Kurrikulare për arsimin parashkollor
- Kurrikula ishte e ndërtuar me objektivatë fushës njohëse;
- Standardet e përmbajtjes dhe të arritjes për arsimin parashkollor,ishin të hartuara në vite të ndryshme;
- Mungonte plani mësimor si dokument kurrikular.
- Fushat e të nxënit në arsimin parashkollor ndryshonin nga fushat e të nxënit të arsimit të detyruar.
- Dokumentet e prodhuara, si Standardet dhe Programet e parashkollorit nuk kishin koherencë dhe nuk pasqyronin zhvillimet në arenën ndërkombëtare.
Janë hartuar këto dokumente:
- Korniza kurrikulare e arsimit parashkollor;
- Standardet e zhvillimit dhe të të nxënit të fëmijëve 3-6 vjeç;
- Kurrikula bërthamë nga klasa përgatitore deri në klasën e pestë;
- Programet e reja për moshën 3-4 vjeç;
- Standardet e mësuesit të arsimit parashkollor.
Korniza Kurrikulare e arsimit parashkollor, ka statusin e dokumentit politik, me fuqi gjithëkombëtare.
- Nga ky dokument rrjedhin të gjithë dokumente te tjerë, që përmbushin qëllimin e mirërritjes dhe të edukimit të fëmijës në moshat 3-6 vjeç.
- Ky cikël shkollimi ka fokus mirërritjen dhe edukimin e fëmijëve njëkohësisht.
Materialin mund ta shkarkoni më poshtë
© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.