Mësuesja Alketa Ipeku: Edhe unë shoh në Tik Tok, por nuk ka gjithmonë informacione të sakta

Nxënësi duhet të ndërgjegjësohet dhe të bindet se, jo çdo informacion i ofruar në rrjetet sociale është i saktë nëse nuk është i sigurtë burimi i tij dhe nëse personi që e jep, nuk është profesionist i fushës.

Teknologjia është kthyer në një mjet të domosdoshëm dhe në mësimdhënie, por duket se në një trend janë kthyer dhe rrjetet sociale. 

Tik Tok-u përveçse një rrjet social në të cilin paraqiten video të llojeve të ndryshme, duket se po përdoret nga fëmijët dhe si një metodë për të mësuar duke e menduar si lehtësi në të nxënët e tyre më shpejt e më lehtë.  jo ndoshta dhe për faktin se gjithçka u serviret e gatshme në lëndë të caktuara. 

Lind pyetja: A mund ta zëvendësojnë rrjetet sociale mësuesin?

Duke qenë sot në pozitat e mësuesit  e duke e kthyer veten pas  në kohë si nxënëse e shoh rolin e tij të pazëvendësueshëm.

Pavarësisht kërkesave e ndryshimeve në vite, në kurrikula, metoda të mësimdhënies, përdorimit të teknologjisë, ndikimin e faktorëve të ndryshëm socialë, mësuesi ka rol vendimtar në formimin e nxënësve. 

Nxënësi duhet të ndërgjegjësohet dhe të bindet që jo çdo informacion i ofruar në rrjetet sociale është i saktë nëse nuk është i sigurtë burimi i tij, nëse personi që e jep nuk është profesionist i fushës. 

Argumentohet se fëmijët po i mësojnë shumë shpejt gjuhët e huaja nëpërmjet rrjeteve sociale. Sigurisht, ata janë më të prirur për të përthithur shpejt informacionet, zhvillojnë të folurit, po roli i mësuesit sërish mbetet vendimtar në njohuritë  gramatikore apo pasurimin e fjalorit.

Dhe ne mësuesit jemi aktivë në rrjetet sociale, dhe në tik tok, po në të shumtën e rasteve meqenëse janë kthyer në trend, na shërbejnë për të qenë më pranë nxënësve në mendimet dhe konceptimet e tyre.

Sado që sot mësimi zhvillohet me në qendër nxënësin, sërish roli i mësuesit në menaxhimin e orës së mësimit është kryesor. 

Duke qenë se teknologjia është mjet që nxit të nxënët e nxënësve, e bën mësimin më interesant dhe interaktiv, duhet që infrastruktura shkollore të ofrojë më shumë mundësi në këtë drejtim.

Së fundmi në shkolla të caktuara, në kuadrin e projekteve të ndryshme po aplikohet mësimi i kombinuar mes teknologjisë dhe procesit nën drejtimin e mësuesit. Uroj që të tilla të shtrihen në shkollat e gjithë vendit duke krijuar para së gjithash infrastrukturën e duhur.

Nxënësi mund të jetë një hap para mësuesit në përdorimin e teknologjisë, por  Ai mbetet çelësi që të hap dyert e dijes, nxitjes e motivimit drejt së ardhmes.

Nga mësuesja Alketa Ipeku 

© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

Total
0
Shares
2 comments
  1. 272272 777057Hello there, just became alert to your weblog by way of Google, and identified that its truly informative. Im gonna watch out for brussels. I will appreciate in the event you continue this in future. Plenty of men and women will likely be benefited from your writing. Cheers! xrumer 111584

  2. 468505 116964hi this post assist me full . .should you want watches males go to my web sites is really help you for males watches. .thank man excellent job. 336406

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Moti i acartë në vend, Kushi: Bashkive i është kërkuar marrja e masave për sigurimin e ngrohjes në shkolla

Next Article

Disa poezi nga nxënësi Halit Trakanaku

Related Posts

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/albas/public_html/portali/wp-includes/functions.php on line 5427