Ide se si të mirëprisni nxënësit në janar

Java pas pushimit të dimrit është e vështirë! Pse? Epo, për fillestarët është absolutisht rraskapitëse. Dhe ndërsa janari mund të konsiderohet vetëm një muaj tjetër në çdo vit shkollor – është e rëndësishme që të përafroni mësimet dhe aktivitetet tuaja të janarit për kthimin nga pushimi.

Ide për mësimin e janarit dhe këshilla për mësimdhënien

Ndërsa po planifikoni ditët e para pas pushimit, ka dy gjëra të mëdha për të cilat duhet menduar: rivendosja e rregullave në klasë dhe ripërqendrimi i nxënësve në mësim.

Këshilla për menaxhimin e klasës

Për shumë nxënës (veçanërisht ata që ia teprojnë menjëherë pas pushimit), kanë qenë dy javë liri për të bërë gjithçka që duan çdo ditë. Hidhni mënjanë mungesën e strukturës dhe orarit që vjen së bashku me pushimet, dhe ju keni një recetë për kaosin në klasë në ditën e parë të kthimit.

Kjo është arsyeja pse është kaq e rëndësishme të fokusohemi në rivendosjen e rregullave dhe procedurave në klasë kur nxënësit kthehen nga pushimi.

Lajmi i mrekullueshëm është se nëse nuk ndiheni shumë të sigurt në mënyrën se si shkoi fillimi i vitit të kaluar, ju keni një shans për të filluar përsëri dhe për ta bërë atë siç duhet këtë herë.

Rishikoni rregullat

Kur krijoni planet tuaja të mësimit për ditën e parë, është e rëndësishme të ndërtoni kohë shtesë për rishikimin e rregullave dhe pritshmërive. Gjetja e 15-30 minutave në ditë për të rishikuar dhe përditësuar gjërat që mund dhe nuk mund të bëhen gjatë orës mësimore është kohë e investuar mirë.

Mund të ritheksoni dhe faktin që kanë përfunduar një gjysmë të vitit shkollor. Kjo do të thotë se pritshmëritë do të fillojnë të zhvendosen në përgatitjen e tyre për klasën tjetër. Nëse keni kohë rreth mëngjesit, përdorni këtë si mundësi për të rifreskuar metodën se si funksionojnë gjërat në klasën tuaj.

Për t’i mbajtur gjërat interaktive, bisedoni me nxënësit tuaj. Ata na kujtojnë pritshmëritë e ndryshme në klasë dhe tregojnë pse janë të rëndësishme.

Kjo shërben për dy qëllime.

Së pari, na lehtëson përsëri në ditën tonë të parë pasi shumë fëmijë vijnë të përgjumur për shkak të një orari shumë më të vonshëm (ose mungesës së) të gjumit për dy javët e fundit.

Së dyti, na kthen të gjithëve në të njëjtën faqe dhe na lejon t’i referohemi diskutimit tonë të mëngjesit nëse dikush vendos të mos ndjekë rregullat e klasës sonë.

Nëse jeni duke prezantuar pritshmëri të reja ose duke ndryshuar procedura, gjë që ndodh ndonjëherë kur gjërat nuk ishin aq të qeta sa donit në gjysmën e parë të vitit, përdorni këtë kohë për t’i diskutuar.

Përfshini aktivitete

Pushimi dimëror është një nga periudhat më emocionuese të vitit për nxënësit. Shumë prej tyre udhëtojnë ose kanë udhëtime familjare për t’i parë. Shpesh ka dhurata e rroba të reja dhe miq që nuk i kanë parë prej javësh.

Është e rëndësishme t’u jepni nxënësve kohë për t’u rilidhur duke përfshirë mundësitë për të ndarë gjëra me shokët dhe shoqet e klasës. Pavarësisht nëse planifikoni apo jo që ata të shfrytëzojnë pushimet e tyre dhe të bisedojnë me miqtë, ata do ta bëjnë këtë.

Mund të ndani kohë për të biseduar dhe për t’u rilidhur ose mund të keni një dhomë të zhurmshme plot me muhabet GJITHË DITËN.

Këshilla për mësimdhënien dhe idetë e mësimit në janar

Pas pushimeve dimërore, do të dëshironi të ktheheni në rutinën tuaj të përditshme shumë shpejt. Zakonisht e filloni ditën me lexim? Sigurohuni që t’i përmbaheni orarit.

Edhe nëse po ndryshoni nivelin aktual të punës ose aktiviteteve për t’u zhvendosur në gjysmën e dytë të vitit shkollor, është e rëndësishme të planifikoni të ktheheni në rutinën tuaj normale. Meqenëse shumë nxënës kanë kaluar dy javë pa strukturë, njohja e rutinës së shkollës mund t’i ndihmojë ata të ripërqendrohen në mësim.

Prezantoni rutinat e reja javën e parë

Për shembull, nëse ju duhet të merrni pak kontroll mbi fillimin e ditës suaj, filloni një rutinë pune në mëngjes duke përdorur diçka si një spirale matematikore ose një kërkesë për shkrim të përditshëm.

Planifikoni aktivitete argëtuese

Gjysma e dytë e vitit është gjithmonë më shumë stres se gjysma e parë. Kjo do të thotë se ka gjithmonë presion për t’u futur në njësitë e reja kur nxënësit hyjnë në klasë.

Gjeni  mënyra për të angazhuar nxënësit dhe për të krijuar pak argëtim në aktivitetet tona kur të ktheni në klasë. Mbani mend se kjo është veçanërisht e dobishme për të riangazhuar nxënësit që janë introvert. 

Mendoni për këtë në këtë mënyrë: ata kaluan vetëm dy javë duke bërë çfarë të donin kurdo që dëshironin. Nëse harroni të argëtoheni pak javën e parë të shkollës, ka të ngjarë të shkoni në shtëpi të rraskapitur nga përpjekjet për t’i mbajtur ata në detyrë gjatë gjithë ditës.

Aktivitet që mund ta përdorni gjatë javës së parë 

Pushimi im dimëror me pak fjalë

Edhe nëse u lejoni nxënësve tuaj kohë për të diskutuar pushimet e tyre dimërore, mund ta përdorni këtë si një kërkesë të shpejtë shkrimi për të mbledhur disa të dhëna të mesit të vitit.

Personalisht më pëlqen ta shfrytëzoj ditën e parë të mësimit pas pushimit dimëror për të bërë disa aktivitete. Unë e llogaris këtë si një vlerësim formues në mes të vitit se ku janë ata me shkrim kur nuk u jepet gjë tjetër veçse një nxitje. (Unë gjithashtu i kam të shkruara punimet për pushimet e tyre verore dhe pas pushimeve pranverore, në mënyrë që të mund të përcjell rritjen gjatë gjithë vitit.)

Gjatë javës së parë pas pushimit, ne punojmë në procesin e të shkruarit, duke përfshirë stuhinë e ideve, organizimin dhe planifikimin, hartimin dhe rishikimin në mënyrë të pavarur. 

Sigurisht, unë nuk e notoj këtë, por kërkoj modele në të gjithë klasën për të ndihmuar në planifikimin e mësimeve të mia të rishikimit dhe redaktimit për gjysmën e dytë të vitit. Konkretisht, unë kontrolloj për:

Shkronjat e mëdha

Shenjat e pikësimit

Fjalët e tepërta të përdorura

Hyrje & Përfundime

Burimi: Klikoni këtu 

Përgatiti: Era Baliu, gazetare përgjegjëse e Portalit Shkollor Albas për Kosovën

© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë. 

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

“Ninullat e zemrës", një libër për ju dhe dy reflektime në shërbim të mësimit të gjuhës shqipe

Next Article

Nxënësja Besa Kaziu: “Mësuesja më bëri të ndihem e veçantë”

Related Posts

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/albas/public_html/portali/wp-includes/functions.php on line 5427