Fundi i vitit shkollor, pyetjet që mësuesi duhet t’i bëjë vetes

Këto janë disa pyetje për t’ju ndihmuar të reflektoni për vitin shkollor që po lini pas, në mënyrë që të mund filloni pushimet e verës duke e ditur se çfarë ndodhi dhe gjithashtu duke qenë të qartë me veten tuaj se çfarë do të përmirësoni vitin e ardhshëm shkollor.

Unë nuk mund të shkruaj sot se si ishte ky vit shkollor, apo se si ka përfunduar ky vit shkollor për ju, por më siguri që ju mund ta mendoni këtë. 

Ndoshta ishte një vit mahnitës. Ndoshta nuk ishte. Ndoshta ju mendoni se shkoi keq dhe ishte me të vërtetë e mahnitshme sepse mësuat nga kjo! Shkoi keq, thjesht kështu ndodhi, kaq!

Apo ndoshta të gjitha këto nuk janë pothuajse të mjaftueshme për të vlerësuar performancën e asaj se ç’është në të vërtetë një vit shkollor, gjithnjë e më shumë, një nga punët më komplekse (dhe shpesh të pafalshme) në ndërgjegjen publike sot?

Këto më poshtë janë disa pyetje për t’ju ndihmuar të reflektoni për vitin shkollor që po lini pas, në mënyrë që të mund filloni pushimet e verës duke e ditur se çfarë ndodhi dhe gjithashtu duke qenë të qartë me veten tuaj se çfarë do të përmirësoni vitin e ardhshëm shkollor. 

  • Çfarë mund të bëj gjatë pushimeve të verës për ta bërë vitin e ardhshëm më të lehtë? Më të mirë? Më shumë qejf? Më efikas? Më shumë mirënjohës?
  • Kur ishin studentët më mirë këtë vit? Si ka shkuar viti?
  • Çfarë mendova se do të shkonte mirë, por ndoshta nuk shkoi mirë? Cila ishte një humbje e plotë e kohës? Çfarë mund të mësoj nga ajo përvojë?
  • Po të isha duke shikuar një periudhë kohore të mësimit të të gjithë vitit – një video -, me lëvizje të shpejtë-çfarë do të vëreja se bëja më së shumti? Po nxënësit? Për çfarë kanë nevojë? Si mund ta kursej kohën si mësues?
  • Cilat janë karakteristikat e një “klase me performancë të lartë”? Si dhe sa është e ngjashme me mua? Ku ndryshojmë? Si duhet të reagoj?
  • Çfarë priren të nënvlerësojnë dhe të mbivlerësojnë te mësuesit, dhe si ndikon kjo në efektshmërinë time?
  • Çfarë prirem unë të “kërkojnë” si mësues dhe si ndikon kjo? Çfarë kërkojnë “mësuesit e tjerë” dhe çfarë mund të mësoj nga kjo? (Cilat perspektiva dhe pikë të tjera të të dhënave, strategjitë e menaxhimit të klasës, strategjitë për ndërtimin e marrëdhënieve, etj.)
  • Cilët janë treguesit e mësimdhënies në mendjen time? Cila është filozofia ime e mësimdhënies? A mund të reflektohet dhe të rishikohet për t’i shërbyer më mirë mësimdhënies dhe mësimit të nxënësve?
  • Si ndryshojnë mësimet dhe si duhet të përshtatet pedagogjia ime?
  • Cilat janë tri momente kyçe me nxënësit këtë vit që më qëndrojnë më shumë se të tjerët dhe pse?
  • Cilat janë tri momente kyçe me kolegët e këtij viti që më qëndrojnë më shumë se të tjerët, dhe pse?
  • A po shpenzoj kohë dhe energji duke bërë gjërat e “drejta” si mësues? Cilat përvoja nga ky vit mund të më ndihmojnë? Sa gjëra të veçanta mund të bëj për të përmirësuar mënyrën se si e përdor kohën time brenda dhe jashtë klasës?
  • Cila është një “ide e madhe” që unë mund të përqendrohem këtë verë që të rris performancën si mësues? Apo ndoshta dy ose tre gjëra të vogla? 
  • Çfarë shpresoj që nxënësit të kujtojnë nga ky vit vitin e ardhshëm? Po pas 20 vitesh?
  • Çfarë bëj mirë dhe si mund ta bëj më së shumti atë për të nxitur nxënësit që të mendojnë?
  • Nga gjërat që nuk bëj unë, cilat janë më me vlerë për t’u përmirësuar?
  • Çfarë mund të bëj menjëherë në klasën time? Cilat janë mjetet për ta bërë këtë? Cilat janë qëllimet (dmth. Rritja e efikasitetit, koha e kursyer, mësimi i personalizuar për studentët, etj.)?
  • Si mund t’i fuqizoj nxënësit që ta bëjnë punën më të lehtë, duke i forcuar ata si mendimtarë?
  • Për çfarë jam më e ngazëllyer për vitin e ardhshëm? Për shembull, cilat modele të të mësuarit, teknologjitë, strategjitë e grupimit, konferencat e mësimdhënies, mundësitë e bashkëpunimit, idetë e të nxënit të bazuar në projekte etj. Do të jenë “argëtuese” për nxënësit?
  • Për çfarë duhet të jem më mirënjohës si mësues dhe si mund të më ndihmojë kjo mirënjohje? 
  • Çfarë mund të bëj si mësues për të ndryshuar jetën e nxënësve dhe si mund ta bëj edhe më mirë vitin e ardhshëm?
  • Çfarë të bëj që mësimi të jetë argëtim për mua? Si mund të mësoj?

© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Përse e more dhjetën? - Evans Drishti

Next Article

Njoftim nga QSHA për fotokopje testi të Maturës 2022

Related Posts