“Këshillat” më të zakonshme që mësuesit urrejnë t’i dëgjojnë

Ndonëse me qëllim të mirë, këto këshilla mund të irritojnë mësimdhënësit. Pse i shqetëson kaq shumë ata kur njerëzit përpiqen të ndihmojnë? Përgjigja e thjeshtë është se sugjerimet janë aq të largëta, saqë nuk i afrohen aspak asaj që mësimdhënësit përjetojnë në klasë.

Kushdo që ka një fëmijë, ose ka ndjekur ndonjë lloj shkolle, ndihet i kualifikuar për të dhënë këshilla nganjëherë të pakërkuara dhe shpesh të këqija kur dëgjon se mësuesit janë në vështirësi. 

Këtu janë disa nga këshillat më irrituese që mësimdhënësit marrin rregullisht.

1. “Punoni me kurrikulën X, Y, Z. Do të zgjidhë të gjitha problemet tuaja.”

Kur shkollat nuk arrijnë rezultatet që dëshirojnë, ato kërkojnë pikën tjetër të argjendtë në formën e kurrikulës më të fundit të modës. Por kurrikula më e mirë është ajo me të cilën ne, mësuesit, ndihemi rehat dhe mund ta bëjmë tonën.

2. “Gjej një punë tjetër nëse je i pakënaqur”.

Nuk jam i sigurt se kjo është këshilla që duhet t’u jepet mësuesve kaq lirshëm tani në mes të një mungese masive mësuesish. Si thua të marrim një qasje proaktive dhe të eliminojmë shkaqet e pakënaqësisë në punë në vend që të na thonë të heqim dorë?

3. “Jini më të rreptë për të përmirësuar sjelljen e nxënësve”.

Me siguri që nuk po tremb askënd, pavarësisht sa me zë të lartë bërtas. Nxënësit e dinë që duart tona janë të lidhura me disiplinë. Ata thjesht shkojnë në shtëpi, u thonë prindërve se ne po bërtasim, prindërit ankohen tek administratorët dhe për të gjitha kemi faj përsëri.

4. “Ndërtoni marrëdhënie për të përmirësuar sjelljen e nxënësve”.

Jemi plotësisht dakord me këtë, por a mund ta bëni pak më të lehtë për ne? Nuk lejohet më përqafimi i nxënësve dhe grumbullimi i dyzet nxënësve në një klasë nuk krijon vërtet skenën për biseda zemër më zemër.

5. “Përmbajuni mësimit të leximit, shkrimit dhe aritmetikës.”

Sikur të mundeshim. Publiku ndonjëherë ka mendimin se nxënësit vijnë te ne, të ulur në tavolinat e tyre të qetë, me sy të mbërthyer nga mësuesi, duke mësuar me padurim gjithçka që kemi për të mësuar.

Jo, ata po na vijnë me sjellje jashtë kontrollit të shkaktuara nga trauma e hershme dhe mungesa e strukturës. Ne po mësojmë rregullimin emocional, vetëkontrollin dhe sjelljet. Dikush duhet ta bëjë.

6. “Mos harroni të kujdeseni për veten”.

Kur? Para apo pas maleve të shkresave të panevojshme, planifikimit të ndërlikuar të mësimit, takimeve, zëvendësimit nëpër klasa të tjera dhe vlerësimit? Pagjumësia jonë për shkak të ankthit dhe stresit të tepërt ndërhyn në kujdesin për veten.

7. “Mos i shpenzoni paratë tuaja për gjëra për klasën tuaj.”

Por ne kemi vërtet nevojë për gjëra për klasën tonë. Shkollat nuk mund të përballojnë as të na furnizojnë me mjaftueshëm letër kopje. Nëse duam që nxënësit tanë të kenë atë që u nevojitet, ne duhet t’i sigurojmë, për fat të keq.

8. “Shkollat duhet të përdorin paratë e tyre me mençuri.”

Cilat janë këto para imagjinare për të cilat flisni? Arsimi është i pafinancuar në mënyrë drastike. Disa besojnë se na janë dhënë shumë para dhe thjesht po i shpërdorojmë në festa picash dhe këmisha të stafit. Jo, mësuesit i blejnë ato gjëra nga xhepat e tyre.

9. “Thjesht mbaro punët në shkollë”.

Miqtë dhe familjarët nuk e kuptojnë fare madhësinë e ngarkesës sonë të punës. Nuk mund të lihet vetëm pas në klasë. Nëse do ta linim për mëngjes, do të rrinim zgjuar gjithë natën duke u shqetësuar se do jemi jashtëzakonisht të papërgatitur për ditën.

10. “Bëje për fëmijët”.

Drejtuesit e shkollave përdorin në mënyrë rutinore thënien se arsimi është një thirrje dhe ne duhet të japim vetë jetën tonë për nxënësit tanë.

Nëse ata do të kuptonin vërtet se çfarë do të thotë t’i vish fëmijët në radhë të parë, ata do të siguroheshin që njerëzit që me të vërtetë po i vendosnin fëmijët të parët të respektoheshin, të vlerësoheshin dhe të kompensoheshin në mënyrë të drejtë.

11. “Merr një ditë pushim.”

Ajo ditë që marrim për shëndetin tonë mendor do të na shkaktonte më shumë stres, faj dhe shqetësim sesa thjesht shfaqja, kështu që ne shfaqemi.

12. “Thjesht hiqni telefonat e nxënësve për t’i bërë ata të kenë vëmendje.”

Edhe nxënësit më engjëllorë do të bëhen sfidues dhe prindërit e tyre do të ishin në shkollë për pesë sekonda, duke pyetur veten pse fëmijët e tyre nuk iu përgjigjën menjëherë një mesazhi.

13. “Bëni shkollën më argëtuese për fëmijët.”

Çfarë do të thotë kjo? Na vjen keq, ne nuk mund të konkurrojmë me videolojërat dhe nuk duhet të na kërkohet ta bëjmë këtë. Ne bëjmë çmos për ta bërë kurrikulën relevante dhe motivuese, por të presësh argëtim dhe lojëra çdo ditë është joreale.

Ne e dimë se të gjithë po përpiqen të ndihmojnë, por e vetmja këshillë nga e cila përfitojnë vërtet mësuesit na jepet nga kolegët tanë. Edukatorët e tjerë i kuptojnë plotësisht problemet me të cilat përballemi dhe përvojat e tyre janë të paçmueshme.

Burimi: Klikoni këtu 

Përgatiti: Era Baliu, gazetare përgjegjëse e Portalit Shkollor Albas për Kosovën

© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë. 

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Trajnime për provimin e Kualifikimit në muajin shkurt nga QTPA (2022)

Next Article

Si t'i bëni fëmijët dëgjues të mirë?

Related Posts