Gjuhë shqipe X, teksti argumentues dhe elementet e tij

Përdorimi i kësaj teknike komunikimi mësimdhënieje pyetje-përgjigje nga mësuesja Kreuza Bardhi, jep rezultate të mira në përcjelljen e informacionit te nxënësit në distancë. Nxënësit mund të punojnë të orientuar në material.

Situata reale i ka vënë mësuesit në gjetjen e teknikave mësimore dhe teknologjinë e duhur me qëllim që dija të përçohet thjeshtë dhe saktë. Në një të tillë ka bërë edhe mësuesja e Gjuhës, Kreuza Bardhi, e shkollës së mesme “Petro Nini Luarasi”. 

Modeli i mëposhtem i përket temës mësimore: Teksti argumentues dhe elementet e tij. Përdorimi i kësaj teknike komunikimi jep rezultate të mira në përcjelljen e informacionit te nxënësit në distancë.

Është mjaft e rëndësishme mënyra se si organizohet informacioni dhe se si duhet të shkojë ai, te nxënësi. Përdorimi i kësaj teknike është vlerësuar nga nxënësit, për arsyen e vetme që e shkruara mbetet, nxënësit punojnë të orientuar në material. Këtë e bën të mundur teknika e mësimdhënies pyetje-përgjigje. Gjatë leximit nxënësit e ndiejnë se përfshihen brenda materialit. Kjo bën që brenda orës të përfshihen të gjithë nxënësit të të gjitha niveleve.

© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Mësimi nga shtëpia ka një ndikim jo vetëm arsimor por edhe psiko-social

Next Article

Letërsi X, analiza letrare e tragjedisë "Hamleti"

Related Posts