Në kurrikul, përcaktohet se çfarë duhet të dinë dhe çfarë duhet të jenë në gjendje të bëjnë fëmijët e grupmoshës 3-4 vjeç, se cilat vlera e qëndrime duhen kultivuar, si duhen aftësuar ata për bashkëjetesë e tolerancë me njëri-tjetrin.
Kurrikula, është një sistem i integruar i elementeve me synime arsimore, që orientojnë dhe mundësojnë zbatimin në sistem të politikave arsimore dhe administrative, në përshtatje me realitetet shoqërore, historike, ekonomike e kulturore të një vendi. Kurrikula, është dokument i shkruar nga ekspertë dhe i konsultuar me grupe të ndryshme interesi që e zbatojnë kurrikulën në terrenin e së përditshmes në institucionet parashkollore.
Ky dokument i referohet teorive më të njohura të zhvillimit të fëmijës, të cilat janë të konfirmuara:
• përshkruan besimet e ekspertëve që hartojnë dokumente të këtij niveli;
• përcakton procedurat që përmbushin përmbajtjen e dokumentit;
• liston metodologjitë më të njohura që përmbushin kurrikulën;
• përcakton fushat e të nxënit, kompetencat, instrumentet e vlerësimit, materialet dhe burimet që përdoren për të ndihmuar fëmijën të arrijë qëllimet e vendosura.
Në kurrikul, përcaktohet se çfarë duhet të dinë dhe çfarë duhet të jenë në gjendje të bëjnë fëmijët e grupmoshës 3-4 vjeç, secilat vlera e qëndrime duhen kultivuar, si duhen aftësuar ata për bashkëjetesë e tolerancë me njëri-tjetrin, por jo vetëm, si mund të japin ndihmesë në mënyrë aktive për mirëqenien shoqërore dhe vetjake.
Kurrikula, konfirmon nevojën që në moshën parashkollore, aftësitë e fëmijëve duhet t’i drejtohen të nxënit të pavarur, zgjidhjes së problemeve, si dhe zhvillimit të mendimit kritik, përgjegjësive për veten e për të tjerët. Këto aftësi dhe të tjera lidhen sot me konceptin e kompetencave për të nxënit gjatë gjithë jetës, të cilat mundësojnë përgatitjen e individëve për pjesëmarrje cilësore dhe aktive në shoqëri.
Paraqiti: Florinda Palaj
© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.