Ky është plani vjetor i shkollës “Sulejman Delvina” në kuadër të nismës shkolla si qendër komunitare. Plani u realizua nga mësuesja e letërsisë në këtë shkollë, Jonida Lalaj.
PLAN PUNE
Shkolla Qendër Komunitare, një shkollë miqësore për të gjithë
Gjimnazi: “Sulejman Delvina”, Klubi i Letërsisë
Synimi: Të zhvillojë vetëdijen për vlerat e teksteve (që vijnë në forma të shumta) për të pasuruar perceptimet, për të rritur kuptimin e identitetit kulturor e kombëtar dhe për të krijuar përvoja të kënaqësisë estetike.
Objektivat:
- Të lexojë në mënyrë të pavarur për të zbuluar domethënie të reja, për të interpretuar kontekste të ndryshme, për të vlerësuar shprehje artistike të veccanta, për të hulumtuar shkrime plot kënaqësi.
- Të shkruajë me një përqendrim të qartë, organizim koherent, me detaje të mjaftueshme për qëllime dhe kontekste të ndryshme:
Shkrimi si proces: Të zbatojë hapat për realizimin e një shkrimi.
Shkrimi si produkt: Të realizojë një shkrim cilësor të gatshëm për një audiencë të gjerë.
- Të diskutojë duke zotëruar aftësitë e duhura:
– duke hetuar informacione për të kontribuar në diskutime
– duke zotëruar aftësitë e përzgjedhjes së fjalive në një komunikim gojor
– duke realizuar prezantime gojore
– duke krijuar raporte të shkruara me imazhe grafike, efekte tingujsh për të shpalosur lloje këndvështrimesh.
Bashkëpunëtorët:
1- Bukurie Meçe (prind, kryetare e këshillit të prindërve)
2- Alma Mullai (specialiste e drejtorisë së shëndetësisë)
3- Valbona Çaushaj (psikologia e shkollës)
4- Anila Ballaci (prind)
Lista emërore e nxënësve pjesëmarrës
Klasa XI – të
• Alisja Beqiraj
• Melisa Iliazi
• Julisa Cama
• Joana Ballaci
• Ana Beqiraj
• Iris Muça
• Edison Meçe
• Marina Gjika
• Xheni Xhaferaj
• Elisabeta Mano
• Zurha Braculla
• Elvis Ademi
• Hygerta Duro
• Joana Papajani
Klasa XII-të
• Semi Berberi
• Ersiana Mehmeti
• Gerald Meleqi
• Joana Taka
• Kleana Vejzati
• Ledina Ajdini
• Marinela Laho
• Patrik Tabulla
• Tejsa Shehaj
• Gerti Çaushaj
• Deshira Pula
• Ira Zejnati
• Klara Taipi
• Megi Kondi
• Adelina Prenga
• Anxhela LLanaj
SHKOLLA QENDËR KOMUNITARE është një lëvizje promovuese dhe zhvilluese për ta kthyer shkollën në vendin ku ndërtohet partneritet shkollë-familje-komunitet.
Ajo synon zhvillimin cilësor të shkollës dhe aftësimin e fëmijëve e të rinjve si qytetarë të gatshëm dhe të aftë për të kontribuar në komunitetin e tyre.
Shkolla qendër komunitare mbështetet në moton: “Të punuarit së bashku për një qëllim të përbashkët!”
Listimi i fushave të standardeve :
• Sigurimi i arsimit cilësor për çdo nxënës.
• Sigurimi i mirëqenies sociale, emocionale e shëndetësore të nxënësve.
• Angazhimi dhe zhvillimi i komunitetit.
• Vendimmarrja e përbashkët.
• Gjithë përfshirja dhe respektimi i diversitetit.
Lënda e letërsisë do të ofrojë informacione dhe do të zhvillojë aktivitete për nxënës, prindër dhe komunitetin e qytetit.
Ky plan do te synojë të ndalet në tri faza:
Faza e parë: Muaji tetor – nëntor
Gjatë kësaj faze do të zhvillohen konkurse dhe aktivitete për ditë të shënuara.
• Çlirimi i qytetit të Delvinës. (tetor)
• Muaji tetor, muaji i letërsisë dhe i arteve. (tetor )
• 71-vjetori i çlirimit të vendit. (nëntor)
Faza e dytë: muaji dhjetor – janar
Aktivitetet dhe veprimtaritë që do të zhvillohen:
• Aktivitet sensibilizues me rastin e 1 dhjetorit. (dhjetor)
• Tabloja e fundvitit, aktivitet letraro-artistik. (dhjetor)
• Recennsion libri. (janar)
Faza e tretë: muaji shkurt – maj
• Konsultime për nxënësit maturante. Të parapërgatiten për provimet e maturës shtetërore.
• Tema dhe veprimtari për arritjen e fushave të standardeve.
| Muaji Tetor | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
|---|---|---|---|---|
| Java e parë | Dita e Çlirimit të qytetit. Recitime | M. Iliazi, S. Berberi, Z. Braculla | 01.10 | Fusha e dytë |
| Java e dytë | Dita e Çlirimit të qytetit. Recitime | M. Iliazi, S. Berberi, Z. Braculla | 06-08.10 | Fusha e dytë |
| Java e tretë | Nervi i poezisë jeton ne zemrat e të gjithë njerëzve. Krijime me rastin e muajit tetor. | M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati | 13-15.10 | Fusha e parë dhe e dytë |
| Jave e katërt | Nervi i poezisë jeton në zemrat e të gjithë njerëzve. Krijime me rastin e muajit tetor. | M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati | 20-22.10 | Fusha e parë dhe e dytë |
| Java e pestë | Përzgjedhja e krijimit më të mirë në prozë dhe poezi. | M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati | 27-29.10 | Fusha e parë dhe e dytë |
| Muaji Nëntor | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
|---|---|---|---|---|
| Java e parë | Përgatitje për aktivitetin me rastin e festave të nëntorit | M. Iliazi, S. Berberi, Z. Braculla, mësuesja | 03-05.11 | Fusha e parë dhe e dytë |
| Java e dytë | Përgatitje për aktivitetin me rastin e festave të nëntorit | M. Iliazi, S. Berberi, Z. Braculla, mësuesja | 10-12.11 | Fusha e parë dhe e dytë |
| Java e tretë | Përgatitje për aktivitetin me rastin e festive te nëntorit | M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati, mësuesja | 17-19.11 | Fusha e parë dhe e dytë |
| Jave e katërt | Zhvillimi i aktivitetit letraro-artistik | M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati, mësuesja | 24-26.11 | Fusha e parë dhe e dytë |
| Muaji Dhjetor | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
|---|---|---|---|---|
| Java e parë | Temë: “Sida dhe rreziqet e saj” | Specialistja, nxënësit, mësues, prindër | 01-03.12 | Fusha e parë dhe e tretë |
| Java e dytë | Përgatitje për programin artistiko-letrar tw fundvitit. | I.Zejnati, A. Llanaj, G. Çaushaj | 08-10.12 | Fusha e dytë |
| Java e tretë | Përgatitje për programin artistiko-letrar tw fundvitit | I.Zejnati, A. Llanaj, G. Çaushaj | 15-17.12 | Fusha e dytë |
| Jave e katërt | Tabloja e fundvitit | Nxënës, mësues, të ftuar. | 22-24.12 | Fusha e dytë |
| Muaji Janar | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
|---|---|---|---|---|
| Java e parë | Leximi i librit “Gruaja me të zeza” | Nxënësit e klubit | 05-07.01 | Fusha e parë |
| Java e dytë | Leximi i librit “Gruaja m të zeza” | Nxënësit e klubit | 12-14.01 | Fusha e parë |
| Java e tretë | Leximi i librit “Gruaja me të zeza” | Nxënësit e klubit | 19-21.01 | Fusha e tretë |
| Jave e katërt | Recension i librit “Gruaja me të zeza”, autorja Vojsava Nelo | Nxënës, mësues, prindër, të ftuar, autorja e librit | 26-28.01 | Fusha e dytë dhe e tretë |
| Muaji Shkurt | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
|---|---|---|---|---|
| Java e parë | Temë: “Si të zgjedhim shkollën e lartë” | Nxënësit, mësuesja, prindër | 02-04.02 | Fusha e katërt |
| Java e dytë | Konsultime për provimet e maturës shtetërore. Gjinitë letrare. Llojet. | Nxënësit, mësuesja | 09-11.02 | Fusha e parë |
| Java e tretë | Llojet e teksteve joletrare, karakteristikat dhe struktura e tyre. | Nxënësit, mësuesja | 16-18.02 | Fusha e parë |
| Jave e katërt | Teksti argumentues, analizë strukturore dhe gjuhësore. | Nxënësit, mësuesja | 23-25.02 | Fusha e parë |
| Muaji Mars | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
|---|---|---|---|---|
| Java e parë | Shkrimi i një eseje. Hapat që duhet të ndiqen (arg., përshkruese, krahasuese) | Nxënësit, mësuesja | 01-03.03 | Fusha e parë |
| Java e dytë | Shkrimi i një eseje. Hapat që duhet të ndiqen (arg., përshkruese, krahasuese) | Nxënësit, mësuesja | 08-10.03 | Fusha e parë |
| Java e tretë | Antikiteti. Analizë: “Iliada”, Homeri | Nxënësit, mësuesja | 15-17.03 | Fusha e parë |
| Jave e katërt | Analizë: “Eposi i Kreshnikëve” | Nxënësit, mësuesja | 22-24.03 | Fusha e parë |
| Java e pestë | Romantizmi. Përfaqësuesit e letërsisë botërore dhe shqiptare (të përbashkëtat dhe dallimet) | Nxënësit, mësuesja | 29-31.03 | Fusha e parë |
| Muaji Prill | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
|---|---|---|---|---|
| Java e parë | Rilindja evropiane. Shekspiri, Servantesi (Teste) | Nxënësit, mësuesja | 05-07.04 | Fusha e parë |
| Java e dytë | Rilindja shqiptare. N. Frashri | Nxënësit, mësuesja | 12-14.04 | Fusha e parë |
| Java e tretë | Periudha e viteve ’30. L. Poradeci, Migjeni, Koliqi (Teste) | Nxënësit, mësuesja | 19-21.04 | Fusha e parë |
| Jave e katërt | Realizmi evropian. Balzaku. Teste. | Nxënësit, mësuesja | 26-28.04 | Fusha e parë |
| Muaji Maj | Veprimtaritë që do të zhvillohen | Zbatuesi | Afati | Fusha |
|---|---|---|---|---|
| Java e parë | Temë: “T’u sigurojmë të gjithë nxënësve të drejtën themelore për arsim dhe mundësi të barabarta pa dallim origjine dhe identiteti kulturor” | Psikologia, nxënësit, mësues, prindër | 03.05 | Fusha e katërt |
| Java e dytë | Letërsia bashkëkohore botërore, rryma të ndryshme dhe përfaqësues. Teste (Kamy, Markes) | Nxënësit, mësuesja | 08-10.05 | Fusha e parë |
| Java e tretë | Teste të rena gjatë viteve në provimet e maturës shtetërore | Nxënësit, mësuesja | 15-17.05 | Fusha e parë |
| Jave e katërt | Teste të rena gjatë viteve në provimet e maturës shtetërore | Nxënësit, mësuesja | 22-24.05 | Fusha e parë |
Literatura:
• Libri i letërsisë X , XI , XII
• Çelësi i gjuhës shqipe dhe letërsisë
• Libri: “Një hap drejt maturës”, Libër me teste
• Udhëzime të ardhura për MSH
• Programi i gjuhës shqipe dhe letërsisë për vitin shkollor 2015-2016
• Teste të rëna gjatë viteve për PMSH
Jonida Lalaj
© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
710254 115414Its amazing what supplementing can do for your body and your weight lifting goals! 782832
632583 264648I surely did not realize that. Learnt something new nowadays! Thanks for that. 715269