Kjo lojë u jep nxënësve mundësinë për të praktikuar matje të saktë, kërkon që ata të lexojnë me saktësi, të prezantojnë konceptet e shumëkëndëshave, të përfshijnë zgjidhjen e problemeve dhe ofrojnë praktikë në gjetjen e perimetrit të formave.
Në periudha festash, gjërat mund të bëhen më pak të ngurta në klasë. Mësuesit janë të lodhur, nxënësit janë më pak tolerantë ndaj njëri-tjetrit dhe të gjithë kanë të paktën një sy që synon pushimin që vjen. Shumë mësues duken sikur i përziejnë gjërat pak. Ata mund të tregojnë një film, të dizajnojnë një sfidë, ose të lënë kohë mënjanë për një aktivitet të veçantë.
Nëse nxënësit i pëlqejnë aktivitetet zbavitëse që janë sipas standarteve, ju mund t’i bëni nxënësit të luajnë një lojë matematikore. Loja e përshkruar më poshtë, “Ndërtimi i një shumëkëndëshi”, vjen nga Education.com. Kjo lojë u jep nxënësve mundësinë për të praktikuar matje të saktë, kërkon që ata të lexojnë me saktësi, të prezantojnë konceptet e shumëkëndëshave, të përfshijnë zgjidhjen e problemeve dhe ofrojnë praktikë në gjetjen e perimetrit të formave. Është gjithashtu e lehtë për t’u luajtur, e lehtë për t’u ndërtuar, dhe nuk kërkon që ju të dilni jashtë e të blini gjëra. Kjo lojë është e përshtatshme për klasën e dytë deri në klasën e gjashtë.
Lojë: Ndërtimi i një shumëkëndëshi
Kjo lojë e gjeometrisë do ta bëjë fëmijën tuaj një mjeshtër të shumëkëndëshave! Ai do të konkurrojë kundër lojtarëve të tjerë duke matur dhe tërhequr forma me kartat e lojës dhe duke përcaktuar gjatësinë e çdo rreshti. Megjithatë, matja e linjave duhet të lidhet për të mbyllur një shumëkëndësh. Nëse karta e tërhequr nuk jep numrin që ai ka nevojë për të përfunduar formën e tij, të fillojë vijën ose të tërheqë vijën në një drejtim tjetër dhe të presë për ta kthyer kartën tjetër. Kushdo që plotëson shumëkëndëshin i pari është fitues!
Mjetet e domosdoshme:
Letra (që shërbejnë për të luajtur)
Metër
Lapsa
Letër
Si të veproni:
1- Shpallni sistemin e pikëve për të gjithë lojtarët si më poshtë: Letrat, lojtarët mund të caktojnë çfarëdo vlere për letrën që duan, As = 1.
2- Vendosini letrat me fytyrë poshtë në qendër të tabelës. Çdo lojtar ka nevojë për një laps, metër dhe një copë letre.
3- Kur vjen puna e tij, secili lojtar duhet të tërheqë një letër dhe të përdorë vlerën e letrës së tyre për të nxjerrë një rresht në centimetra.
4- Për të përcaktuar gjatësinë e vijës së nevojshme, për të përfunduar formën e tyre, lojtarët do të duhet të përdorin metrin e tyre, përderisa vlera nuk është shumë e madhe, ata mund të fillojnë të tërheqin vijën. Sigurohuni që të shkruani numrin e matjes në linjë.
5- Për raundin e dytë, të gjithë tërheqin një kartë të re dhe një linjë tjetër që rrjedh nga fundi i vijës së parë.
6- Çdo lojtar përpiqet të krijojë një shumëkëndësh të plotë duke mbyllur shifrën e tyre me raundin e ardhshëm. Nëse ata nuk mund të përfundojnë shumëkëndëshin e tyre me vlerën e letrës së tërhequr, ata kanë dy mundësi. Nëse numri në letër është më i vogël se gjatësia e vijës së nevojshme për të përfunduar formën, ato mund të fillojnë një vijë që përfundimisht të mbyllin formën ose mund të fillojnë një formë të re që rrjedh nga fundi i formës që ata po përpiqen të përfundojnë.
7- Kur një lojtar përfundon një shumëkëndësh, ai duhet të deklarojë perimetrin e tij. Për çdo përgjigje të saktë, ata marrin 5 pikë. Pastaj, ata mund të fillojnë punën për shumëkëndëshin tjetër.
8- Kushdo që fiton 50 pikë të parë, fiton!
Sugjerime të dobishme: Kujtoni nxënësit gjatë gjithë lojës se një shumëkëndësh është një figurë e mbyllur e lidhur me vija të drejta, ndërsa perimetri është distanca rreth një forme dy dimensionale.
A. Hoxhaj
© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.