Si t’i mbështesim nxënësit që mungojnë në shkollë?

Pavarësisht se sa mundësi apo risi ka në arsim, në çdo formë apo mënyrë e vërteta është kjo: Shkolla nuk mund të funksionojë nëse nxënësit nuk marrin pjesë në mësim.

Pjesëmarrja e nxënësve mund të jetë një çështje në çdo klasë, qoftë për shkak të çështjeve shëndetësore, rrethanave familjare dhe kushteve të jetesës. Arsyeja për problemin e frekuentimit ka të bëjë me mënyrën se si e adresoni problemin me shpresën e zgjidhjes dhe se si e zbutni impaktin e mos-frekuentimit. Për shembull, një nxënës i klasës së tretë që mungon në shkollë për shkak të një sëmundjeje, do të kërkonte një qasje krejtësisht të ndryshme nga një nxënës i klasës së dhjetë që mezi lexon dhe mendon se shkolla është humbje kohe.

Pra, çfarë mund të bëni për të ndihmuar nxënësit në të dy rastet – ose dhjetra të tjerë, secila me dallimet e tyre delikate që i bëjnë ata një sfidë? Një qasje e personalizuar që trajton çdo rast ndryshe ka të ngjarë të kërkohet; politikat e standardizuara lejojnë që rastet unike të bien përmes çarjeve. Megjithatë, kjo është pothuajse e pamundur për një mësues që vepron i vetëm. Por me një shumëllojshmëri të qasjeve që ndihmojnë në krijimin e një sistemi mbështetës për atë fëmijë, mund të jeni në gjendje ta bëni punën.

Më poshtë janë 15 qasje të tilla, dhe siç nënkuptohet, jo të gjithë do të punojnë për çdo nxënës. Ideja është të mendosh për mundësitë, të bashkëpunosh me të tjerët dhe të bësh më të mirën që mundesh.

Sepse kjo është gjithçka që mund të bëni.

Si t’i mbështesim nxënësit që nuk vijnë në shkollë?

1. Komunikoni dhe bashkëpunoni

Pas komunikimit, ku mund të zbuloni se çfarë po ndodh dhe të flisni me familjen për të bërë ç’është më e mira për të sqaruar se çfarë po ndodh (ose nuk po ndodh) dhe që ndikon në ndjekjen e nxënësve, bashkëpunimi është: Puna me prindër, familje të zgjeruar, mësues të tjerë në ndërtesën tuaj, administratorët, apo edhe burimet relevante lokale, organizatat e qytetit etj.

2. Sigurohuni që ky nxënës të mësojë konceptet kryesore

Kjo qasje rikonfiguron kurrikulumin, mësimet dhe përvojat e tjera të të mësuarit me të kuptuarit se nxënësi nuk zotëron të gjithë përmbajtjen, të ekspozuar ndaj çdo mësimi, ose ndryshe “të mësojë gjithçka”.

Ai nuk kërkon të largojë përmbajtje ose shkathtësi nga të nxënit e planifikuar të nxënësit, por të marrë rrugën e kundërt: Nëse ky nxënës nuk mëson asgjë tjetër këtë vit, të sigurohemi që nga ky vit shkollor ai të mësojë konceptet kryesore. 

3. Mësim i përzier

Kjo qasje kërkon që nxënësi të vijë në shkollë nganjëherë, por duke supozuar që ju planifikoni që në fillim një model hibrid në mendje, duke e ditur se mësimi do të ndahet midis mësimit e-Learning dhe udhëzimit ballë për ballë.

4. Klasifikimi i prapambetur

Kjo është vetëm një ide që ne e mbështesim. Ju mund të lexoni në lidhje me vlerësimin e prapambetur, por ideja është pika shtesë ku nxënësit nuk humbin pikë, por marrin kredite për secilën lëndë.

5. Mësimi i kthyer

Një formë e mësimit të përzier, një klasë e kthyer mund të jetë një përshtatje e mirë për nxënësit që shpesh nuk e humbasin shkollën. (Kjo nuk do të funksiononte për nxënësit që mungojnë më shpesh, sepse parimi bazë i klasës së kthyer – që nxënësit të jenë të ekspozuar ndaj përmbajtjes së re në shtëpi dhe ta praktikojnë në shkollë me udhëzime).

6. Të mësuarit lojal

Ngjashëm me vlerësimin e prapambetur dhe të mundshëm për të punuar. Një metodë që lejon që nxënësve t’u jepn pikë për detyra të vogla (të një niveli të ulët), sfida specifike për t’i përfunduar…

7. Vlerësimi

Nëse një nxënës nuk merr pjesë në ‘sistemin’ e të mësuarit ashtu siç është hartuar, pjesa më e madhe e pjesëve do të duhet të ri-dizajnohen në përgjigje dhe vlerësimi nuk është i ndryshëm. Ashtu si vlerësimi i prapambetur, kalimi / dështimi mund të jetë një alternativë miqësore për këta nxënës. Ajo thjeshtëson arritjet – ju ose mësuat, ose nuk e keni mësuar.

8. Vizitat në shtëpi

Kjo është kritike për qasjen e parë, ‘Komunikoni & Bashkëpunoni’. Mund të keni një version në kokën tuaj se pse nxënësi nuk vjen në shkollë dhe të shihni një version krejtësisht të ndryshëm kur vizitoni nxënësin në shtëpi. (Dhe kjo supozon se nxënësi ka një shtëpi, mund të jetë i pastrehë, si dhe rrethanat e tjera sfiduese të jetesës.)

Mësoni me “playlists”

Kjo qasje i sheh nxënësit që marrin një “listë dëgjimi” të aktiviteteve, të cilat mund t’i drejtojnë vetë. Nxënësve ose mund t’u kërkohet që të plotësojnë listën (duke supozuar se munden), ose të lejohen të zgjedhin (ata nuk do të mësojnë gjithçka; të mësuarit e playlists mund të dizajnohen).

10. Vlerësimi i bazuar në standarde

Kjo mund të shoqërohet me qasje të tjera për të siguruar që nxënësi të vlerësohet (kalojë / dështojë, për shembull), bazuar tërësisht në zotërimin e një standardi akademik e jo në pjesëmarrjen në klasë, detyrat e përfunduara e kështu me radhë.

11. Mësim i bazuar në projekt

Projektet janë më tolerante ndaj të mësuarit të goditjes dhe humbjes së sekuencës sesa njësitë tradicionale të cilat varen nga dhe në fund të fundit vlerësojnë dhe një sërë standardesh shumë specifike.

12. Libra të mëdhenj!

Imagjinoni një nxënës i cili nuk do të jetë në gjendje të marrë pjesë në të mësuarit e përzier, të mësojë listat e plota përkatëse, ose të marrë pjesë mjaftueshëm në një sistem të modifikuar për të punuar. Po nëse ata vetëm lexojnë libra të ndryshueshëm dhe libra të jashtëzakonshëm?

Mund të ishte më keq, apo jo?

13. Të mësuarit mjeshtëri

Ashtu si ‘Vlerësimi i bazuar në standarde’, Mastery Learning përqendrohet në zotërimin e aftësive dhe koncepteve, duke u lejuar studentëve të punojnë në çfarëdo ritmi dhe rendi ka përfitimet e tyre, nëse ata kanë nevojë më të gjatë për të demonstruar zotërim, formë alternative vlerësimi ose fluturim përmes përmbajtjes, duke lëvizur më shpejt se sa mund të kenë në një klasë tradicionale.

14. Mësim i bazuar në kompetenca

Ashtu si mësimi i mjeshtërisë, mësimi i bazuar në kompetenca përqendrohet në mjeshtëri, duke ngushtuar më tej të mësuarit në kompetenca specifike dhe të demonstrueshme.

15. Roli i fuqizuar në klasë

Për nxënësin që nuk merr pjesë për shkak të ‘motivimit’, krijimi i një nevoje të konsiderueshme dhe autentike për ata që të jenë në klasë përtej edukimit të tyre mund të jetë motivues.

(Përshtati: Albina Hoxhaj)

© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë. 

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Albas-group ju uron suksese në vitin e ri shkollor!

Next Article

Çfarë i bën të rinjtë të pasigurt?

Related Posts