Si ka ndryshuar mësimdhënia 10 vitet e fundit

Ata që nuk janë pjesë e sistemit të arsimit mund të kuptojnë me lehtësi se cilat janë ndryshimet thelbësore që po ndodhin në shkollë. Si është tani dhe si ishte kur unë isha nxënës? E pra, siç kuptohet, ndryshimet janë të dukshme…

Kultura dhe të mësuarit është dinamik dhe në ndryshim gjatë gjithë kohës. Kjo e bën mësuesin të rëndësishme, por mësimdhënien të vështirë, aq sa ai mund të vendosë të largohet prej saj. 

Ata që nuk janë pjesë e sistemit të arsimit mund të kuptojnë me lehtësi se cilat janë ndryshimet thelbësore që po ndodhin në shkollë. Si është tani dhe si ishte kur unë isha nxënës? E pra, siç kuptohet, ndryshimet janë të dukshme jo vetëm në harkun kohor prej 10 vjetësh por edhe më pak.

Mënyra se si mësimi ka ndryshuar që nga fillimi i mësimit

1. Të dhënat (për shembull arritjet e nxënësve) janë më të dukshme se përmbajtja.

2. Mësuesit po udhëheqin kudo.

3. Media është projektuar që të dublohet dhe të ndahet.

Ja pse kjo ka rëndësi: pajisjet digjitale kanë ndryshuar gjithçka. Ata promovojnë personalizimin, ofrojnë qasje të drejtpërdrejtë në gjithçka, mbështesin grushtimin e medias, janë interaktive dhe celularët. Ndërsa arsimi nuk është i afërt për të zbuluar atë pjesë të fundit, katër të parët po i japin shumë punë për ndërkohë.

Nëse “leximi” është kuptuar si të lexohet dhe të shkruhet, atëherë çdo gjë që lexohet ose shkruhet / krijohet në mënyrë digjitale. Është e para dhe më kryesorja në lidhje me leximin dhe shkrimin, por me një nuancë unike. Ide të shoqërimit, multimodalitete, metoda komplekse të etiketimit dhe kurimit, akronime të pafundme dhe initialisms, transferimi fluide nga një formë (një cicëroj) në një tjetër (një video në YouTube) në një tjetër (një video në YouTube tëeeted) në një tjetër (një version më i shkurtër gif video pastaj pinned në pinterest) në një tjetër (në fund të fundit arrin si një meme që është ndarë më pas në facebook).

Kjo është një punë mjaft e madhe dhe kërkon që dora e kujdesshme e mësuesve të bëjë rregullimet.

4. Apps

Shumë mësues ose kanë hequr dorë nga aplikacionet, ose kanë zhvendosur përdorimin e tyre në diçka më të përhershme dhe të izoluara, aplikacionet-janë-tekstet e reja.

5. Telefoni është i pari

Informacion, komunikim, kërkim, blerje, identitet – janë të lëvizshëm së pari.

Të mësuarit me celular është gjithashtu një mënyrë që nuk është më risi. Nxënësit mund të ngrihen nga tavolinat e tyre dhe të ecin përreth tani. Në fakt, në një mjedis të mësimit progresiv ata kanë nevojë ta bëjnë këtë dhe strategjitë e vetë-vëzhgimit për ta bërë atë të punojnë më vete. Ata mund të lidhen nëpërmjet Skype me klasa të tjera, të angazhohen në bashkëpunimin shkollë-shkollë për të mësuarit në bazë të projektit dhe të marrin pjesë në mësimin eksperimental në komunitetet autentike lokale.

Ndryshimet  në arsim janë të menjëhershme.

6. Karakteri dhe identiteti i nxënësit

Barazia është gjithnjë e më shumë një çështje një dekadë e gjysmë në shekullin e 21-të. 

Qasja në teknologji, çështjet socio-ekonomike, barrierat gjuhësore, vlerësimi i standardizuar kulturor indiferent, shpejtësia e ËiFi dhe dhjetëra çështje të tjera nuk janë më bisedime anësore, por çështjet qendrore që mësuesit duhet të përballen si në kurrikulë, në mësimdhënie dhe në angazhimin e komunitetit. 

Mësuesit janë dy diplomatë të politikave shpesh shumë të këqija të shkollës dhe avokatë për nxënësit dhe prindërit.

7. Nxënësit dhe mësuesit janë gjithmonë të lidhur

Mësuesit pritet të mësojnë, planifikojnë, publikojnë, ndajnë dhe bashkëpunojnë pafundësisht me mësuesit e tjerë dhe pastaj t’i mbështesin nxënësit e tyre të bëjnë të njëjtën gjë me kolegët e tyre.

Hapi i parë këtu është t’i ndihmoni nxënësit të identifikojnë bashkëpunëtorët e mundshëm – shpesh në vende të tjera që flasin gjuhë të tjera. Unë nuk kam mësuar në vitin 1953, por unë mendoj se kjo nuk ishte e zakonshme.

8. Lojërat digjitale janë të dobishme për të mësuar

Ata janë një nga mënyrat më të mira për të shqyrtuar përmbajtjen, për shembull. 

Imagjinoni sa çuditshme kjo do të dukej 25 vjet më parë.

9. Teknologjia ka potenciale të ndryshimit të lojës

Një gjigant gjumi në arsim (mirë, përveç prindërve) është softueri adaptues. Kjo është aplikacioni vrasës për arsimin pasi përpiqet të bëjë ndjenjën e një bote të re dhe pritjeve të reja.

Aplikacionet janë në dispozicion dhe përshtaten me performancën e nxënësve në një mënyrë që mësuesit nuk munden. Po, ata mund dhe do të zëvendësojnë mësuesit për shumë nga detyrat e bazuara në aftësi që mund të automatizohen pa humbur efikasitetin e tyre.

Dhe në arsimin që varet nga kurrikula siç e njohim, ka shumë prej tyre.

10. Informacioni është kudo, por mençuria është e pakët

Mundohuni të bindni një nxënës që t’ju dëgjojë t’ju shpjegojë se si erdhën evropianët në Amerikë për lirinë fetare, kur ata mund të bëjnë Google në 45 sekonda, pastaj të kenë qasje në një kanal të tërë të YouTube të dedikuar për atë ide, ndërsa shkarkon një kurs iTunesU nga një profesor i Oksfordit e njëjta gjë.

Në shekullin e 21-të, mësuesit duhet t’i përgjigjen kohës, duke u shërbyer institucioneve arsimore që vazhdojnë të veprojnë me vetëbesim në dijeni të të gjitha ndryshimeve. 

Alnina Hoxhaj

© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Çfarë më bën të humbas sensin e kohës?

Next Article

Mësimdhënia është art dhe shkencë në të njëjtën kohë

Related Posts