Shkolla qendër komunitare, plani vjetor i shkollës

Ky është plani vjetor i shkollës “Sulejman Delvina” në kuadër të nismës shkolla si qendër komunitare. Plani u realizua nga mësuesja e letërsisë në këtë shkollë, Jonida Lalaj.

PLAN PUNE

Shkolla Qendër Komunitare, një shkollë miqësore për të gjithë

Gjimnazi: “Sulejman Delvina”, Klubi i Letërsisë

Synimi: Të zhvillojë vetëdijen për vlerat e teksteve (që vijnë në forma të shumta) për të pasuruar perceptimet, për të rritur kuptimin e identitetit kulturor e kombëtar dhe për të krijuar përvoja të kënaqësisë estetike.

Objektivat:

  • Të lexojë në mënyrë të pavarur për të zbuluar domethënie të reja, për të interpretuar kontekste të ndryshme, për të vlerësuar shprehje artistike të veccanta, për të hulumtuar shkrime plot kënaqësi.
  • Të shkruajë me një përqendrim të qartë, organizim koherent, me detaje të mjaftueshme për qëllime dhe kontekste të ndryshme:

Shkrimi si proces: Të zbatojë hapat për realizimin e një shkrimi.

Shkrimi si produkt: Të realizojë një shkrim cilësor të gatshëm për një audiencë të gjerë.

  • Të diskutojë duke zotëruar aftësitë e duhura:

– duke hetuar informacione për të kontribuar në diskutime

– duke zotëruar aftësitë e përzgjedhjes së fjalive në një komunikim gojor

– duke realizuar prezantime gojore

– duke krijuar raporte të shkruara me imazhe grafike, efekte tingujsh për të shpalosur lloje këndvështrimesh.

Bashkëpunëtorët

1- Bukurie Meçe (prind, kryetare e këshillit të prindërve)

2- Alma Mullai (specialiste e drejtorisë së shëndetësisë)

3- Valbona Çaushaj (psikologia e shkollës)

4- Anila Ballaci (prind)

Lista emërore e nxënësve pjesëmarrës 

Klasa XI – të

• Alisja Beqiraj

• Melisa Iliazi

• Julisa Cama

• Joana Ballaci

• Ana Beqiraj

• Iris  Muça

• Edison Meçe

• Marina Gjika

• Xheni Xhaferaj

• Elisabeta Mano

• Zurha Braculla

• Elvis Ademi

• Hygerta Duro

• Joana Papajani

Klasa  XII-të

• Semi Berberi

• Ersiana Mehmeti

• Gerald Meleqi

• Joana Taka

• Kleana Vejzati

• Ledina Ajdini

• Marinela Laho

• Patrik Tabulla

• Tejsa Shehaj

• Gerti Çaushaj

• Deshira Pula

• Ira Zejnati

• Klara Taipi

• Megi Kondi

• Adelina Prenga

• Anxhela LLanaj

SHKOLLA QENDËR KOMUNITARE është një lëvizje promovuese dhe zhvilluese për ta kthyer shkollën në vendin ku ndërtohet partneritet shkollë-familje-komunitet.

Ajo synon zhvillimin cilësor të shkollës dhe aftësimin e fëmijëve e të rinjve si qytetarë të gatshëm dhe të aftë për të kontribuar në komunitetin e tyre.

Shkolla qendër komunitare mbështetet në moton: “Të punuarit së bashku për një qëllim të përbashkët!”

Listimi i fushave të standardeve :

• Sigurimi i arsimit cilësor për çdo nxënës.

• Sigurimi i mirëqenies sociale, emocionale e shëndetësore të nxënësve.

• Angazhimi dhe zhvillimi i komunitetit.

• Vendimmarrja e përbashkët.

• Gjithë përfshirja dhe respektimi i diversitetit.

Lënda e letërsisë do të ofrojë informacione dhe do të zhvillojë aktivitete për nxënës, prindër dhe komunitetin e qytetit.

Ky plan do te synojë të ndalet në tri faza:

Faza e parë: Muaji tetor – nëntor

Gjatë kësaj faze do të zhvillohen konkurse dhe aktivitete për ditë të shënuara.

• Çlirimi i qytetit të Delvinës. (tetor)

• Muaji tetor, muaji i letërsisë dhe i arteve. (tetor )

• 71-vjetori i çlirimit të vendit. (nëntor)

Faza e dytë: muaji dhjetor – janar

Aktivitetet dhe veprimtaritë që do të zhvillohen:

• Aktivitet sensibilizues me rastin e 1 dhjetorit. (dhjetor)

• Tabloja e fundvitit, aktivitet letraro-artistik. (dhjetor)

• Recennsion libri. (janar)

Faza e tretë: muaji shkurt – maj

• Konsultime për nxënësit maturante. Të parapërgatiten për provimet e maturës shtetërore.

• Tema dhe veprimtari për arritjen e fushave të standardeve.

Muaji TetorVeprimtaritë që do të zhvillohen          Zbatuesi    Afati   Fusha
Java e parëDita e Çlirimit të  qytetit. RecitimeM. Iliazi, S. Berberi, Z. Braculla01.10Fusha e dytë
Java e dytëDita e Çlirimit të qytetit. RecitimeM. Iliazi, S. Berberi, Z. Braculla06-08.10Fusha e dytë
Java e tretëNervi i poezisë jeton ne zemrat e të gjithë njerëzve. Krijime me rastin e muajit tetor.M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati13-15.10Fusha e parë dhe e dytë
Jave e katërtNervi i poezisë jeton në zemrat e të gjithë njerëzve. Krijime me rastin e muajit tetor.M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati20-22.10Fusha e parë dhe e dytë
Java e pestëPërzgjedhja e krijimit më të mirë në prozë dhe poezi.M. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati27-29.10Fusha e parë dhe e dytë
Muaji Nëntor
Veprimtaritë që do të zhvillohen          Zbatuesi    Afati   Fusha
Java e parëPërgatitje për aktivitetin me rastin e festave të nëntoritM. Iliazi, S. Berberi, Z. Braculla, mësuesja03-05.11Fusha e parë dhe e dytë
Java e dytëPërgatitje për aktivitetin me rastin e festave të nëntoritM. Iliazi, S. Berberi, Z. Braculla, mësuesja10-12.11Fusha e parë dhe e dytë
Java e tretëPërgatitje për aktivitetin me rastin e festive te nëntoritM. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati, mësuesja17-19.11Fusha e parë dhe e dytë
Jave e katërtZhvillimi i aktivitetit letraro-artistikM. Iliazi, S. Berberi, T. Shehaj, I. Zejnati, mësuesja24-26.11Fusha e parë dhe e dytë
Muaji DhjetorVeprimtaritë që do të zhvillohen          Zbatuesi    Afati   Fusha
Java e parëTemë: “Sida dhe rreziqet e saj”Specialistja, nxënësit, mësues, prindër01-03.12Fusha e parë dhe e tretë
Java e dytëPërgatitje për programin artistiko-letrar tw fundvitit.I.Zejnati, A. Llanaj, G. Çaushaj08-10.12Fusha  e dytë
Java e tretëPërgatitje për programin artistiko-letrar tw fundvititI.Zejnati, A. Llanaj, G. Çaushaj15-17.12Fusha e dytë
Jave e katërtTabloja e fundvititNxënës, mësues, të ftuar.22-24.12Fusha e dytë
Muaji JanarVeprimtaritë që do të zhvillohen          Zbatuesi    Afati   Fusha
Java e parëLeximi i librit “Gruaja me të zeza”Nxënësit e klubit05-07.01Fusha e parë
Java e dytëLeximi i librit “Gruaja m të zeza”Nxënësit e klubit12-14.01Fusha  e parë
Java e tretëLeximi i librit “Gruaja me të zeza”Nxënësit e klubit19-21.01Fusha e tretë
Jave e katërtRecension i librit “Gruaja me të zeza”, autorja Vojsava NeloNxënës, mësues, prindër, të ftuar, autorja e librit26-28.01Fusha e dytë dhe e tretë
Muaji ShkurtVeprimtaritë që do të zhvillohen          Zbatuesi    Afati   Fusha
Java e parëTemë: “Si të zgjedhim shkollën e lartë”Nxënësit, mësuesja, prindër02-04.02Fusha e katërt
Java e dytëKonsultime për provimet e maturës shtetërore. Gjinitë letrare. Llojet.Nxënësit, mësuesja09-11.02Fusha  e parë
Java e tretëLlojet e teksteve joletrare, karakteristikat dhe struktura e tyre.Nxënësit, mësuesja16-18.02Fusha e parë
Jave e katërtTeksti argumentues, analizë strukturore dhe gjuhësore.Nxënësit, mësuesja23-25.02Fusha e parë
Muaji MarsVeprimtaritë që do të zhvillohen          Zbatuesi    Afati   Fusha
Java e parëShkrimi i një eseje. Hapat që duhet të ndiqen (arg., përshkruese, krahasuese)Nxënësit, mësuesja01-03.03Fusha e parë
Java e dytëShkrimi i një eseje. Hapat që duhet të ndiqen (arg., përshkruese, krahasuese)Nxënësit, mësuesja08-10.03Fusha e parë
Java e tretëAntikiteti. Analizë: “Iliada”, HomeriNxënësit, mësuesja15-17.03Fusha e parë
Jave e katërtAnalizë: “Eposi i Kreshnikëve”Nxënësit, mësuesja22-24.03Fusha e parë
Java e pestëRomantizmi. Përfaqësuesit e letërsisë botërore dhe shqiptare (të përbashkëtat dhe dallimet)Nxënësit, mësuesja29-31.03Fusha e parë
Muaji PrillVeprimtaritë që do të zhvillohen          Zbatuesi    Afati   Fusha
Java e parëRilindja evropiane. Shekspiri, Servantesi (Teste)Nxënësit, mësuesja05-07.04Fusha e parë
Java e dytëRilindja shqiptare. N. FrashriNxënësit, mësuesja12-14.04Fusha e parë
Java e tretëPeriudha e viteve ’30. L. Poradeci, Migjeni, Koliqi (Teste)Nxënësit, mësuesja19-21.04Fusha e parë
Jave e katërtRealizmi evropian. Balzaku. Teste.Nxënësit, mësuesja26-28.04Fusha e parë
Muaji MajVeprimtaritë që do të zhvillohen          Zbatuesi    Afati   Fusha
Java e parëTemë: “T’u sigurojmë të gjithë nxënësve të drejtën themelore për arsim dhe mundësi të barabarta pa dallim origjine dhe identiteti kulturor”Psikologia, nxënësit, mësues, prindër03.05Fusha e katërt
Java e dytëLetërsia bashkëkohore botërore, rryma të ndryshme dhe përfaqësues. Teste (Kamy, Markes)Nxënësit, mësuesja08-10.05Fusha  e parë
Java e tretëTeste të rena gjatë viteve në provimet e maturës shtetëroreNxënësit, mësuesja15-17.05Fusha e parë
Jave e katërtTeste të rena gjatë viteve në provimet e maturës shtetëroreNxënësit, mësuesja22-24.05Fusha e parë

Literatura:

• Libri i letërsisë X , XI , XII 

• Çelësi i gjuhës shqipe dhe letërsisë

• Libri: “Një hap drejt maturës”, Libër me teste

• Udhëzime të ardhura për MSH

• Programi i gjuhës shqipe dhe letërsisë për vitin shkollor 2015-2016

• Teste të rëna gjatë viteve për PMSH

Jonida  Lalaj

© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Vlerësimi i portofolit të nxënësit

Next Article

Ja përse fëmija juaj ngatërron, p-në me q-në

Related Posts

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/albas/public_html/portali/wp-includes/functions.php on line 5427