Pyetësor për nxënësit dhe mësuesit

Blerina Kosta, mësuese në shkollën “Mihal Grameno” ka përgatitur një pyetësor për nxënësit dhe mësuesit. Çdo pyeyje ka pesë alternative, ku vetëm njëra prej tyre duhet rrethuar për të qenë e vlefshme përgjigja. Ky pyetësor shërben për të kuptuar më shumë rreth marrëdhënies dhe bashkëveprimit mësues-nxënës. Vlerësimi i alternativave të cdo pyetje u bazua në shkallën e vlerësimit Likert me 5 alternativa:

a) Gjithmonë = 5

b) Shpesh herë = 4

c) Ndonjëherë = 3

d) Rrallë = 2

e) Asnjëherë = 1

Pyetësori I (Për nxënësit)

1. A të ka ndihmuar mësuesi që të ambientohesh në fillimin tuaj të klasës së parë?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

2. A ndjeni ngrohtësi dhe ëmbëlsi në komunikimin që mësuesja ka me ju gjatë orës së mësimit?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

3. A e kuptoni mësuesen kur ajo shpjegon gjatë orës së mësimit?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

4. A keni mosmarrëveshje dhe grindje me shokët dhe shoqet e klasës?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

5. A ka qenë prezent mësuesi në zgjidhjen e mosmarrëveshjeve dhe grindjeve me njëri-tjetrin në ambientet e shkollës?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

6. A jeni ndier të fyer dhe të ofenduar nga mësuesja gjatë qëndrimit tuaj në shkollë?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

7. A ju ka motivuar mësuesja për të nxjerrë në pah talemtin tuaj?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

8. A e shikoni mësuesen si një model në jetën tuaj?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

9. A e diskutoni me mësuesen çdo gjë që mendoni?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

10. A diskutoni me psikologune  shkollës për ndjesitë dhe shqetësimet tuaja?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

11. A komunikon mësuesja juaj me prindin për gjithçka rreth teje?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

Pyetësori II (Për mësuesit)

1. A mendoni se një komunikim i mirë nga ana juaj përcjell motivim dhe siguri te nxënësi?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

2. Me gjithë metodat që aplikohen sot në sistemin arsimor a mendoni se duhet të mabni qëndrim rigoroz ndaj problemeve verbale që lindin në klasë?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

3. A i keni dhënë besim nxënësit duke i krijuar mundësi dhe ambient që ai të shprehë jo vetëm talentin që ka, por edhe ndjesitë?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

4. A keni pasur vështirësi në komunikimin me prindërit për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve mësues-nxënës

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

5. A mendoni se nxënësit e shprehin hapur në çdo ambient Brenda dhe jashtë shkollës mënyrën e komunikimit që mësuesi përdor në klasë?

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

6. A mendoni se roli i prindit është factor kyç për ndërtimin e një marrëdhënieje cilësore mësues-nxënës.

Gjithmonë 

Shpesh herë 

Ndonjëherë 

Rrallë 

Asnjëherë

Blerina Kosta

© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Mësimdhënia, një kombinim mes artit dhe shkencës

Next Article

Shpallen fituesit paraprakë për çdo program studimi (Viti akademik 2019-2020)

Related Posts

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/albas/public_html/portali/wp-includes/functions.php on line 5427