Për të zhvilluar kompetencën e komunikimit e të shprehjes të nxënësit në gjuhën shqipe ne po ju sjellim një model – projekt kurrikular. “Shkrimtarët e vegjël” është realizuar nga mësuesi Shkelzim Pepaj i shkollës “Adem Haxhija”, Postribë.
“Shkrimtarët e vegjël” është tema e një projekti kurrikular e realizuar nga mësuesi Shkelzim Pepaj i shkollës së mesme të bashkuar “Adem Haxhija”- Postribë, departamenti cikli ulët. Ky projekt ka si qëllim, të zhvillojë kompetencën e komunikimit e të shprehjes të nxënësit në gjuhën shqipe.
Objektivat e projektit:
• Të shpjegojë me fjalët e veta kuptimin e kategorisë së teksteve letrare;
• Të përdorë fjalor të pasur gjatë krijimit të teksteve letrare;
• Të shkruajë tekstet sipas rregullave të gramatikës;
• Të dallojë llojet e ndryshme të teksteve në kategorinë e teksteve letrare;
• Të hartojë me shkrim një kërkesë drejtuar redaksisë së një reviste për botimin e krijimit të vet;
• Të shkruajnë me ndihmën e mësueses tekstin e krijuar në programin Word.
• Të përdorë postën elektronike për dërgimin e kërkesës për botim të krijimit të vet letrar;
• Të planifikojë shkrimin e një teksti letrar sipas udhëzimeve të dhëna;
• Të krijojë tekste letrare të llojeve të ndryshme sipas karakteristikave dalluese të tyre;
• Të komunikojë ndjenjat, mendimet, emocionet, përvojat e veta, nëpërmjet shkrimit të teksteve letrare;
• Të vlerësojë krijimet letrare duke përdorur instrumente të dhënë;
• Të publikojë krijimet e veta në një revistë për fëmijë.
Njohuritë kryesore lëndore të cilat do të përvetësohen ose do të rimerren në sajë të projektit
Në sajë të projektit nxënësit do të rimarrin dhe përvetësojnë këto njohuri, shprehi dhe qëndrime:
• Emërtimin dhe karakteristikat dalluese të teksteve të ndryshme letrare;
• Përdorimin e fjalëve sipas kuptimit që marrin në kontekste të ndryshme;
• Zbërthimin dhe renditjen e ngjarjeve sipas rendit kronologjik;
• Vlerësimin e krijimeve të shokëve duke argumentuar me shembuj;
• Krijimin në gjini të ndryshme letrare me qëllim komunikimin tek të tjerët të ndjenjave, emocioneve, mendimeve të veta;
• Publikimin e krijimit të vet në median e shkruar për fëmijë;
• Përdorimin e TIK-ut për komunikimin me redaksinë e revistës që do të botojë krijimet letrare.
Shtrirja në kohë e projektit
Projekti do të shtrihet në gjashtë orë mësimore të lëndës së gjuhës shqipe dhe në gjashtë faza.
Faza 1 | Faza 2 | Faza 3 | Faza 4 | Faza 5 | Faza 6 |
1 orë x 45 min | 1 orë x 45 min | 1 orë x 45 min | 1 orë x 45 min | 1 orë x 45 min | 1 orë x 45 min |
Partnerët
Projekti do të ketë si partnerë:
• Prindërit e nxënësve, të cilët do të sigurojnë me marrëveshje, materialet për zhvillimin e tij.
• Redaksinë e shtëpisë së botimit “Albas”, për botimin e krijimeve të nxënësve.
• Mësuesi i informatikës dhe mësuesi kujdestar i klasës së pestë.
Materialet
Materialet që do të duhen për projektin janë:
Libra, revista me tekste të ndryshme letrare. Fletë pune me udhëzime dhe grafikë organizues për të ndihmuar dhe modeluar proçesin e të shkruarit të teksteve. Tekste letrare dhe biografi të autorëve të shkarkuara nga interneti. Fjalor i gjuhës shqipe.
Numri i nxënësve që përfshihen në projekt
Në këtë projekt do të përfshihen nxënësit e klasës së pestë të shkollës së mesme të bashkuar “Adem Haxhija”- Postribë.
Burimet kryesore të informacionit
Burime kryesore të informacionit do të jenë: interneti, biblioteka e shkollës, biblioteka personale e nxënësit.
Përshkrimi i projektit
Projekti me temë “Shkrimtarët e vegjël” do të zhvillohet në gjashtë orë mësimore të ndara në gjashtë faza.
• Në fazën e parë nxënësit do të njihen me projektin, qëllimin dhe objektivat e tij. Ata do të diskutojnë rreth karakteristikave dhe emërtimeve të teksteve të ndryshme letrare dhe do t’i dallojnë ato në tekstet që ata vetë kanë sjellë, apo tekstet e bibliotekës së shkollës.
• Në fazën e dytë, nxënësit do të njihen me fletët ndihmëse të punës, që do t’i ndihmojnë gjatë krijimit të teksteve të ndryshme letrare. Ata do të zgjedhin llojin e tekstit letrar që do të përdorin për të shprehur imagjinatën, emocionet, eksperiencën, mendimet e tyre personale.
• Në fazën e tretë nxënësit do të përcaktojnë temën e shkrimit të tyre dhe do të fillojnë të bëjnë planifikimin e shkrimit të tyre. Sipas llojit të tekstit që kanë zgjedhur do të përcaktohet edhe lloji i fletës ndihmëse të punës. Nxënësit do të përdorin fjalorin e gjuhës shqipe, për të shkruar me një fjalor sa më të pasur dhe me kuptim në lidhje me kontekstin e dhënë.
• Në fazën e katërt nxënësit do të shkruajnë tekstin e tyre në fletën e posaçme të punës duke u bazuar në fletën ku kishin bërë planifikimin e shkrimit.
• Në fazën e pestë nxënësit do të bëjnë vlerësim të shkrimit të tyre duke u bazuar në instrumentin përkatës dhe do të bëjnë redaktimin e tekstit, pasi kanë nxjerrë mangësitë.
Në këtë fazë nxënësit e postojnë me e-mail, shkrimin e tyre në redaksinë e revistës “Albas”, pasi janë ndihmuar nga mësuesi dhe disa nxënës të klasave të nënta që ta shkruajnë në Word tekstin, bashkangjitur me kërkesën për botim.
• Në fazën e gjashtë nxënësit diskutojnë rreth shkrimeve që janë pranuar për t’u botuar, vlerave dhe mangësive të tyre. Nxënësit bëjnë në këtë fazë vetëvlerësimin e punës së tyre, në një fletë të posaçme për këtë projekt. Prindërit e ftuar në sallën e koncerteve, japin vlerësimin e projektit.
Përshkrimi i produktit të projektit
Produkti i këtij projekti do të jetë një krijim letrar si: poezi, përshkrim, tregim realist, tregim imagjinar, tregim fantastiko-shkencor, tregim humoristik, përrallë.
Plani i detajuar i veprimtarive
Fazat e projektit | Faza 1 | Faza 2 | Faza 3 | Faza 4 | Faza 5 | Faza 6 |
Data | xx.yy.zzzz | xx.yy.zzzz | xx.yy.zzzz | xx.yy.zzzz | xx.yy.zzzz | xx.yy.zzzz |
Orët | 1 orë | 1 orë | 1 orë | 1 orë | 1 orë | 1 orë |
Veprimtaritë | Njohja me temën, qëllimin, objektivat e projektit. Shfletim i librave. Ritregim i përmbajtjeve shkurt. Diskutim i karakteristikave të teksteve të ndryshme letrare. | Njohja me fletët e punës dhe plotësimin e tyre. Përzgjedhje e llojit të tekstit që do shkruajë secili nxënës. | Zgjedhja e temës së shkrimit. Planifikimi i shkrimit të tekstit. Diskutim i përbashkët për planifikimin dhe temën. | Krijimi dhe shkrimi i tekstit në fletën e posaçme të punës. Diskutimi për vështirësitë dhe arritjet. | Vlerësimi i shkrimeve me instrumentet e posaçme të vlerësimit. Redaktimi i teksteveShkrimi i teksteve me programin WordPostimi me e-mail | Prezantim i punimeve para shokëve të klasës. Vlerësim dhe vetëvlerësim i punës. Vlerësim i projektit. |
Vendi | Biblioteka e shkollës | Mjedisi i klasës | Mjedisi i klasës | Mjedisi i klasës | Kabineti i informatikës | Mjedisi i klasës |
Përsonat përgjegjës dhe partnerët | Mësuesi | Mësuesi | Mësuesi | Mësuesi | Mësuesi Mësuesi i informatikës | Mësuesi Prindërit |
Mënyra e vlerësimit të nxënësve
Nxënësit do të vlerësohen dhe do të bëjnë vetëvlerësim nëpërmjet këtij
Instrumenti:
Vetëvlerësim dhe vlerësim i punës gjatë projektit
Emri e mbiemri i nxënësit: | ||
Tema e projektit: __________________________________________________ | ||
Data e përfundimit të projektit: ______________________ | ||
Unë e mbarova detyrën në kohë. | Po | Jo |
Unë punova sipas udhëzimeve të dhëna. | Po | Jo |
Unë komunikova me zë të ulët gjatë punës | Po | Jo |
Unë shkëmbeva idetë e mija dhe dëgjova e vlerësova idetë e të tjerëve. | Po | Jo |
Unë kërkova ndihmë kur ndesha vështirësi. | Po | Jo |
Nëse do ta bëje përsëri këtë projekt çfarë do të përmirësoje në punën tënde?_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Komenti i mësuesit
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Vlerësimi
Niveli i arritjeve për ju | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Niveli i arritjeve sipas mësuesit | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Produktet e projektit ekspozohen në muret e klasës për t’u shikuar dhe vlerësuar nga partnerët pjesëmarrës në këtë projekt.
© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
What’s Happening i’m new to this, I stumbled upon this I have found It absolutely useful and it has aided me out loads. I hope to contribute & assist other users like its aided me. Good job.
kamagra 100mg prix: kamagra gel – kamagra 100mg prix
Acheter Cialis 20 mg pas cher cialis generique Cialis generique prix tadalmed.com
Cialis sans ordonnance pas cher: Pharmacie en ligne Cialis sans ordonnance – Cialis sans ordonnance 24h tadalmed.shop
Kamagra pharmacie en ligne: Acheter Kamagra site fiable – kamagra gel
pharmacie en ligne france pas cher pharmacie en ligne pharmacie en ligne pharmafst.shop
Acheter Kamagra site fiable Kamagra Commander maintenant kamagra en ligne
https://pharmafst.com/# acheter mГ©dicament en ligne sans ordonnance
cialis generique: Pharmacie en ligne Cialis sans ordonnance – Cialis sans ordonnance 24h tadalmed.shop
pharmacie en ligne fiable: pharmacie en ligne – pharmacie en ligne livraison europe pharmafst.com
acheter kamagra site fiable kamagra oral jelly Acheter Kamagra site fiable
http://pharmafst.com/# pharmacie en ligne france livraison belgique
kamagra oral jelly: kamagra oral jelly – Kamagra pharmacie en ligne
п»їpharmacie en ligne france: Livraison rapide – pharmacie en ligne france livraison belgique pharmafst.com
Cialis generique prix: Pharmacie en ligne Cialis sans ordonnance – Acheter Viagra Cialis sans ordonnance tadalmed.shop
https://pharmafst.shop/# pharmacie en ligne france fiable
kamagra gel: acheter kamagra site fiable – Kamagra Oral Jelly pas cher
Acheter Cialis: cialis prix – Acheter Cialis tadalmed.shop
Pharmacie en ligne Cialis sans ordonnance: Tadalafil 20 mg prix en pharmacie – Acheter Viagra Cialis sans ordonnance tadalmed.shop
kamagra gel kamagra oral jelly Kamagra Commander maintenant
https://tadalmed.shop/# Cialis generique prix
Tadalafil achat en ligne: Tadalafil sans ordonnance en ligne – cialis generique tadalmed.shop
pharmacie en ligne france fiable: Pharmacie en ligne France – pharmacie en ligne fiable pharmafst.com
Acheter Viagra Cialis sans ordonnance: cialis sans ordonnance – Achat Cialis en ligne fiable tadalmed.shop
Cialis en ligne: Cialis en ligne – Tadalafil 20 mg prix en pharmacie tadalmed.shop
Kamagra Commander maintenant Kamagra pharmacie en ligne kamagra oral jelly
http://pharmafst.com/# vente de mГ©dicament en ligne
pharmacie en ligne france fiable: Pharmacies en ligne certifiees – Achat mГ©dicament en ligne fiable pharmafst.com
Acheter Cialis 20 mg pas cher: Tadalafil 20 mg prix sans ordonnance – cialis generique tadalmed.shop
https://tadalmed.com/# Cialis sans ordonnance 24h
Acheter Kamagra site fiable kamagra livraison 24h kamagra gel
Tadalafil achat en ligne: Tadalafil achat en ligne – Tadalafil 20 mg prix sans ordonnance tadalmed.shop
Cialis sans ordonnance 24h: Cialis sans ordonnance 24h – Tadalafil sans ordonnance en ligne tadalmed.shop
pharmacie en ligne france livraison internationale: Livraison rapide – Pharmacie Internationale en ligne pharmafst.com
https://tadalmed.com/# Acheter Cialis 20 mg pas cher
pharmacies en ligne certifiГ©es: pharmacie en ligne – pharmacie en ligne france livraison internationale pharmafst.com
pharmacie en ligne: Medicaments en ligne livres en 24h – trouver un mГ©dicament en pharmacie pharmafst.com
Achetez vos kamagra medicaments: kamagra pas cher – Kamagra Oral Jelly pas cher
pharmacies en ligne certifiГ©es: pharmacie en ligne – vente de mГ©dicament en ligne pharmafst.com
http://kamagraprix.com/# Kamagra Commander maintenant
pharmacie en ligne sans ordonnance: Pharmacies en ligne certifiees – pharmacie en ligne france livraison belgique pharmafst.com
Pharmacie Internationale en ligne: Livraison rapide – pharmacie en ligne avec ordonnance pharmafst.com
http://pharmafst.com/# trouver un mГ©dicament en pharmacie
Tadalafil 20 mg prix en pharmacie Tadalafil 20 mg prix en pharmacie Tadalafil achat en ligne tadalmed.com
vente de mГ©dicament en ligne: Meilleure pharmacie en ligne – pharmacie en ligne france fiable pharmafst.com
vente de mГ©dicament en ligne: Livraison rapide – trouver un mГ©dicament en pharmacie pharmafst.com
Achat Cialis en ligne fiable: cialis prix – cialis sans ordonnance tadalmed.shop
https://pharmafst.shop/# pharmacie en ligne france livraison internationale