Dr. Ermira Ymeraj nga gjimnazi “Jordan Misja” në Shkodër sjell një shembull se si mund të bëhet planifikimi i portofolit të të nxënit në lëndën letërsi, klasa XI
Elementë të planifikimit të portofolit
Rubrikat
Kompetencat
Përmbajtja
Rezultatet e të nxënit për secilën detyrë
Vlerësimi
RUBRIKAT E PORTOFOLIT
Projekt propozim: Shkodra, ky vend ku ende plagët e gjakmarrjes janë aty.
1. “E risjell këtë plagë për të zbutur vetminë në një botë në ndryshim e sipër.
2. DETYRË: “Romantizmi Europian.
Përfaqësuesit. Risitë. Unë mësova…
3. Ese krahasuese: “Natyra e njeriut është një trajtë e përbashkët karakteri. Sa ndryshojnë Esmeralda dhe Kuazimodo të portretizuar në libër me portretin e njeriut sot”.
KOMPETENCAT KYÇE
1. Kompetenca e Komunikimit dhe të shprehurit:
a – Nxënësi shprehet përmes prezantimit të materialit.
b – Lexon, flet dhe interpreton rrjedhshëm duke respektuar rregullat e drejtshkrimit dhe drejtshqiptimit të gjuhës shqipe.
2. Kompetenca e të menduarit:
a – Krahason burimet e ndryshme për realizimin e detyrave.
b – Reflekton mbi detyrat e veta, krahasuar me ato te shokëve.
3. Kompetenca e të nxënit:
a – Demonstron aftësi me shkrim dhe lexim.
b – Aftësohet në përmbushjen e detyrave të caktuara.
c – Paraqet ide personale duke i shërbyer temës.
4. Kompetenca për veten, sipërmarrjen dhe mjedisin:
a – Harton një detyrë individuale dhe organizon mendimet.
b – Merr pjesë dhe organizon punën në grup.
c – Aftësohet në sipërmarrjen e detyrave komplekse.
5. Kompetenca personale:
a – Analizon përparësitë dhe dobësitë e detyrave te veta.
b – Demonstron para të tjerëve detyrat e veta duke shpalosur edhe përceptimet personale per to.
6. Kompetenca qytetare:
a – Paraqet qytetari, pranon mendimin ndryshe kur diskutohet në grup.
b – Është tolerant/e dhe tregon respekt për bashkëbiseduesin në diskutime të ndryshme.
7. Kompetenca digjitale:
a – Përdor mjetet digjitale për të realizuar detyrat.


REZULTATET E TË NXËNIT – PROJEKTI
1. Identifikoni personazhe që përjetojnë këtë plagë dhe i vendosni përballë realitetit tuaj.
2. Përshkruani disa prej këtyre rasteve.
3. Shpjegoni rolin dhe qëllimin tuaj në zbutjen e fenomenit me video mesazh, fletëpalosje, album, ese përshkruese, argumentuese, intervistat.
4. Analizoni mënyrën sesi ndryshon ose zhvillohet fati i një fëmije në ngujim.
5. Reflektoni mbi rëndësinë e këtij fenomeni në format e juaja origjinale, përmes pikturës, artit, muzikës.
REZULTATET E TË NXËNIT- DETYRA – Romantizmi Evropian
1. Evidenton përfaqësuesit e Romantizmit.
2. Demonstron njohje të kontekstit historik.
3. Analizon karakteristikat e Romatizmit në kontekstin letrar.
4. Reflekton mbi personazhet, mesazhet, mjedisin, gjinitë letrare të Romantizmit.
REZULTATET E TË NXËNIT – ESE
1. Organizon mirë mendimet dhe idetë.
2. Shkruan qartë, me një stil vetjak dhe në mënyrë logjike.
3. Zbaton me saktësi rregullat gramatikore.
4. Analizon zhvillimin e personazhit.
5. Shpreh dhe argumenton pëlqimin e tij ose jo për personazhet.


Dr. Ermira Ymeraj, “Jordan Misja”, Shkodër
© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.