Duke ndjekur këto këshilla të shkurtra keni mundësitë të përmirësoheni profesionalisht si mësues, duke krijuar një ambient komod për veten dhe për nxënësit tuaj.
• Instaloni rutinën. Nxënësit punojnë më mirë, kur dinë ç’do të vijë më pas.
• Organizojini nxënësit dhe mbajini ata të organizuar.
• Pyetni nxënësit me sinqeritet se si mund të bëhet më mirë mësimi në klasë. Më pas mund të organizohet një diskutim rreth argumenteve.
• Festoni sukseset, sado të vogla të jenë.
• Të qëndruarit ulur në tavolinë jo vetëm s’të jep mundësi të bashkëveprosh, por s’është as pozicion miqësor.
• Çdo herë fillo dhe mbaro mësimin në kohë. Edhe përpikmëria është pjesë e mësimit.
• Mos jepni detyra shtëpie për t’i bërë gjatë pushimeve.
• Mos jepni detyra që s’keni ndërmend t’i kontrolloni.
• Lavdërojini nxënësit publikisht dhe kritikojini privatisht.
• Siguroni vëmendjen e të gjithëve, para se të filloni mësimin.
• Përpiquni të raciononi kohën. Kështu nxënësit do të jenë më të freskët dhe nuk do ta kenë mendjen të shikojnë orën.
• Këmbëngulni duke kërkuar rregull dhe pastërti në klasë.
• Mbani lule në klasë. Ato shtojnë bukurinë dhe e bëjnë mjedisin mësimor të duket më pak zyrtar.
• Mos u merakosni të mbroni ose të justifikoni ato që bëni. Mësimdhënia e mirë flet vet.
• Para fillimit të shkollës, dërgojini secilit nxënës të klasës një kartolinë. Kjo është një mënyrë e mirë për t’i bërë ata entuziastë për vitin e ri shkollor.
• U thoni nxënësve të ulen shpejt dhe të fillojnë menjëherë punën. Kjo është mënyrë për të shtuar kohën e mësimit, pa ndryshuar kohën e fillimit dhe të mbarimit.
• Mos besoni verbërisht në çdo gjë që ju thonë rreth nxënësve dhe kolegëve.
• Nganjëherë tregohu naiv me nxënësit. Është mirë që ata ta dinë se edhe ju jeni njeri, si gjithë të tjerët.
• Trajtojini një lloj të gjithë nxënësit. Megjithatë, favorizoni më shumë ata që kanë nevojë për përkrahje.
• Krijoni atë atmosferë, në të cilën çdo fëmijë të ndjehet i mirëpritur.
• Mos u thoni kurrë asnjë nxënësi :“Ti s’ke për të arritur kurrë të bësh diçka”. E ardhmja e njeriut nuk është diçka që parashikohet.
• Mos nënkuptoni në biseda për një nxënës se “ai ka dështuar”! Mësuesit e mirë nuk i hedhin kurrë posht nxënësit e tyre.
• Ndihmoni veçanërisht vajzat, të kuptojnë që duhet ta ngrenë identitetin e tyre jo në pamjen e jashtme dhe popullaritetin, por në cilësinë dhe vlerat njerëzore.
• Mbajeni fjalën! Nëse nxënësit s’mund t’u besojnë mësuesve të tyre, atëherë kujt mund t’ju besojnë?
• Mos u vini në siklet, ngaqë do t’ju duhet të jeni mik me çdo nxënës. Nxënësit i kanë miqtë e tyre. Ajo që kërkojnë ata është të kenë mësues.
• Mos i thërrisni nxënësit me nofka që nuk u pëlqejnë.
• Parashikoni që nxënësit do të përpiqen të zbulojnë dobësitë tuaja.
• Nuk është keq të shpallni nxënësin (ose grupin e nxënësve) të javës ose të muajit. Kështu secilit nxënës mund t’i takojë të përfshihet gjatë vitit. Asnjë nuk dëmtohet kur njihet, por dëmtohet kur lihet mënjanë.
• Mos premtoni atë që s’mund të bëni
• Mos prisni nga nxënësit t’ju respektojnë, nëse nuk i respektoni.
• Rrini sa më shumë me nxënësit jashtë mësimit. Do të befasoheni, kur të mësoni gjëra që, ndryshe, s’do t’i kishit ditur kurrë.
• Pranoni çdo dhuratë që ju japin nxënësit, sado e lirë të jetë ajo.
• Pyetni shpesh nxënësit për opinionet e tyre. Shpesh ata janë më të informuar se ju dhe ndjehen mirë kur ju u merrni mendimin.
• Nuk ju duhet të doni çdo nxënës, por ata nuk duhet ta dinë këtë; le të mbetet ky një sekret juaji.
• Mos shpenzoni shumë kohë për gjetjen e fajit. Kërkoni zgjidhjet dhe ecni përpara.
• Mos prisni përsosmëri nga nxënësit. Kështu ata s’do t’ju zhgënjejnë kurrë.
• Vini re nxënësin që s’është në humor, ju mund t’ia ndryshoni gjendjen. Buzëqeshni, thoni ose bëni diçka të këndshme.
Parajsa Shtini
© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.