Mësimi i përqendruar te nxënësit është procesi i të mësuarit që i vë nevojat e nxënësve mbi komoditetet e planifikimit, politikës dhe procedurës.
Ashtu si çdo frazë, “të mësuarit me në qendër nxënësit” është subjektiv, fleksibël dhe i dobishëm sepse mbështetet në hartimin e përvojave të të nxënit për studentët. Për shembull, duke argumentuar për një “qasje të përqendruar te nxënësit” për krijimin e kornizave të kurrikulave që përqendrojnë nevojat e njohurive autentike të secilit nxënës, wshwt e vlefshme duke krijuar një klasë “të përqendruar te nxënësit” që u jep nxënësve pak zgjedhje në përmbajtje, zë në produkt ose një domosdoshmëri njerëzore për shprehjen krijuese.
Qëndrueshmëria e nxënësit përdor një person të vërtetë si audiencë dhe harton përvojat e mësimit parë nga ajo pikë.
Po ju paraqesim katër pika që t’i keni parasysh kur planifikoni orën e mësimit.
1. Hapësirë
- Krijues
- Dinamik
- I lëvizshëm
- Emocionalisht i sigurt
- Nervoz
Vend
- Kjo nderon historinë e tyre
- Kjo nxit entuziazmin dhe kureshtjen e tyre
- Që ata të lidhin në mënyrë thelbësore “jo-akademike”
- Kjo pasqyron nevojat e tyre
- Ata besojnë se mund të ndikojnë
Zë
- Në format e vlerësimit dhe kurrikulumit
- Kjo rritet si kuptimi i tyre
- Kjo pasqyron kush janë me të vërtetë
- Në bisedat në klasë
- Në komunitetin lokal dhe rreth kombëtares
- Ngjarjet globale
Zgjedhje
- Në përmbajtje dhe përparësi
- Në format mediatike dhe shpërndarjen e përmbajtjes
- Në audiencat për punën e tyre
- Në strategjitë e mësimit, strategjitë e shkrim-leximit, etj.
- Duke ndjekur ritmin
(Përshtati: Albina Hoxhaj)
© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.