Muhamet Selmani: Vlerësimi e inspektimi i shkollës dje dhe sot

Muhamet Selmani, drejtor i shkollës “Ibrahim Gjorgji” në Radomirë të Dibrës, në këtë artikull bën një analizë të shkurtër të vlerësimit dhe inspektimit të shkollës në kohën e sotme, krahasuar me periudhën e kaluar.

Vlerësimi/Inspektimi dje       

  • Fokusohej tek masat, kritika, ndëshkimi dhe ishte ndëshkues ndaj institucionit.
  • Fokusohej te urdhërimi i vendimmarrësit të institucionit inspektues të ndjek rekomandimet e propozuara duke mos shpjeguar efektet pozitive.
  • Fokusohej tek krahasimi ndërmjet punonjësve, inspektim me bazë krahasimin. 
  • Inspektim jo real që nuk merrej parasysh fakti që rekomandimet kanë vështirësi në zbatim.
  • Fokusohej në dhënie rekomandimesh të ngurta duke mos shpjeguar mënyrën se si.
  • Inspektim  ku fokusohej në frikësim të institucionit inspektues.
  • Inspektim jo cilësor për shkak të diapazonit të ngushtë ngaqë mungonte shkëmbimi i eksperiencave në nivel  ndërkombëtar.
  • Inspektim me fokus të ngushtë të fushave të cilësisë.
  • Inspektim që në fokus kishte ruajtjen e gjendjes sipas kornizave të mëparshme. 

 “Vlerësimi / Inspektimi  sot”               

  • Fokusohet në dhënien e udhëzimeve, ndihmës  dhe konsulent ndaj institucionit.
  • Fokusohet tek bindja e vendimmarrësit të institucionit inspektues të ndjek rekomandimet e propozuara duke shpjeguar efektet pozitive.
  • Fokusohet tek standardi, inspekti me bazë standardin, treguesit dhe kriteret.  
  • Inspektim realist që merr parasysh fakti që shumë  prej rekomandimeve hasin vështirësi në zbatim të menjëhershëm.
  • Inspektim që lejon fleksibilitetin  shoqërohet me trajnime për diagnostifikimin e problemeve.
  • Inspektim ku fokusohet në ndërgjegjësim të institucionit inspektues.
  • Inspektim cilësor si rezultat i marrjes pjesë dhe shkëmbimit të eksperiencave për të marrë më të mirën e praktikave inspektuese nëpërmjet konferencave në nivel kombëtar e ndërkombëtar.
  • Inspektim me fokus të gjerë të fushave të cilësisë.
  • Inspektim që në fokus ka ndryshimin e gjendjes që vepron si agjent ndryshimi në shërbim të një cilësie më të mirë.

“Nëse duam të zbulojmë të vërtetat e një sistemi arsimor mjafton të analizojmë procedurat e tij të vlerësimit e testimit”- Derek Rowntree

Përgatiti: Muhamet Selmani

Drejtor i shkollës “Ibrahim Gjorgji”, Radomirë, Kala e Dodës, Dibër                                                        

Korrik  2021

©Portali Shkollor Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.  

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Vera është koha kur fëmijët ndërtojnë kujtimet, këto veprimtari argëtuese do mbeten të paharrueshme

Next Article

Hapet thirrja për programin kombëtar të praktikave të punës për vitin 2021

Related Posts

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/albas/public_html/portali/wp-includes/functions.php on line 5427