Mësuesja e klasës së parë në shkollën 9-vjeçare “Jani Baklalli” Marjola Lëngu ka përgatitur modele detyrash që mund të vendosen në portofolin e nxënësve të klasës së parë.
Portofoli i të nxënit është një qasje bashkëkohore që bazohet në kriteret e cilësisë dhe dokumenton kontributin e nxënësve në veprimtari mësimore të orientuara nga kompetenca. Kurrikula e re kërkon një sërë dokumentesh mbështetëse për zhvillimin dhe demonstrimin e të nxënit. Në këtë kontekst, portofoli është një mjet që përdoret gjerësisht në praktikat më të përparuara bashkëkohore për koleksionimin e rezultateve të të nxënit. Ky proces realizohet si nga mësuesi (nëpërmjet “Portofolit të mësuesit”) ashtu dhe nga nxënësi (nëpërmjet “Portofolit të nxënësit”).
Referuar qasjes së re kurrikulare portofoli i të nxënit merr një vend të posaçëm pasi:
• mbështet zbatimin e kurrikulës të bazuar në kompetenca;
• krijon qëndrueshmëri në procesin e realizimit të saj;
• ndikon në mënyrë të drejtpërdrejtë në garantimin e cilësisë së zbatimit të kurrikulës dhe
• të arritjes së të nxënit.
Në këtë kontekst, ka vend përkujdesja për të unifikuar kuptimin mbi mënyrën se si do të menaxhohet ky proces dhe produkt nga mësuesi.
© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
97649 627593Deference to op , some superb selective details . 85721