Lexo me kujdes tekstin dhe përgjigju pyetjeve.
Shtatori erdhi përsëri. Oborri i shkollës gumëzhin nga zërat e gëzuar të fëmijëve. Fëmijët bisedojnë me njëri-tjetrin për pushimet verore. Në duar mbajnë buqeta me lule. Më të emocionuar janë vogëlushët që do të ulen për herë të parë në bankat e shkollës. Ata presin me padurim të njohin mësuesen e tyre të parë. Sa e bukur është dita e parë e shkollës! A të pëlqen edhe ty kjo ditë?
1. Vendos kryq për përgjigjen e saktë. (1pikë)
Ngjarja ndodh:
a. në këndin e lojërave
b. në pushimet verore
c. ditën e parë të shkollës
2. Më të emocionuar ishin: (1 pikë)
a. fëmijët e shkollës
b. mësueset
c. nxënësit e klasës së parë
3. Fëmijët mbanin në duar: (1 pikë)
a. lodrat e tyre
b. buqetat me lule
c. çantat me libra
4. Shkruaj pse fëmijët e klasës së parë janë të emocionuar: (1 pikë)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
5. Po ti e mban mend ditën e parë të shkollës? Përshkruaj me një fjali emocionet që ke provuar. (1 pikë)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
6. Rendit fjalitë sipas ngjarjes. Shkruaj numrin para fjalisë. (4 pikë)
– Fëmijët bisedonin me njëri – tjetrin.
– Shtatori erdhi përsëri.
– Nëduar mbajnë buqeta me lule.
– Oborri i shkollës gumëzhin nga zërat e gëzuar të fëmijëve.
7. Zgjidh nga teksti i dhënë tri fjali me shenja të ndryshme pikësimi . , ! , ? dhe shkruaji. (3 pikë)
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
8. Ndaj në fund të rreshtit (në disa mënyra) fjalën fëmijët. (2 pikë)
______________________, _________________________,______________________.
9. Dallo fjalinë më të vogël te fjalia Shtatori erdhi përsëri. dhe shkruaje: (1 pikë)
_____________________________________________________________________
10. Zgjero fjalinë: Fëmijët bisedojnë. (1pikë)
_______________________________________________________________________
11. Zgjidh dhe shkruaj një fjali pohore nga teksti i dhënë. (2 pikë)
______________________________________________________________________.
Ktheje atë në fjali mohore duke përdorur fjalëzën nuk dhe s’.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
12. Vendos shenjat e pikësimit që duhen në fund të fjalive. (3 pikë)
– Shila sillet mirë në shkollë ___
– Me çfarë erdhe sot në shkollë ___
– Ua, ç’rroba të bukura ke veshur ___
13. Lexo me kujdes tekstin. Vendos shenjat e pikësimit dhe shkronjën e madhe atje ku duhet. (8 pikë)
teta leta del në dritare dhe nis të flasë:
– more fëmijë, tani e gjetët të luani dhe të bërtitni_ po pse nuk mendoni fare për të moshuarit
_ luani pak më tutje dhe mos bërtitni fort _
Vlerësimi | Dobët | Mjaftueshëm | Mirë | Shumë mirë |
---|---|---|---|---|
Pikët | 0-7 | 8-15 | 16-23 | 24-30 |
(Ilda Alushaj, Albas)
© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.
You really make it seem so easy along with your presentation but
I in finding this topic to be actually something
which I think I would by no means understand.
It sort of feels too complex and very huge for me. I’m taking a look forward for your subsequent post, I will attempt to get the dangle of it!
Snasdxxxax.Snasdxxxax
Get the latest scoop on global happenings, policy changes,
and athletic achievements. Our expert team
deliver up-to-the-minute reporting non-stop. Zoom
Кто ты есть на самом деле? В чем твое предназначение?
В каком направлении лежит твой путь и как тебе
по нему идти?
Дизайн Человека расскажет об этом!
– Приносит чувство согласия с собой – Снимает давление социальных
стереотипов – Снижает тревожность при выборе – Даёт конкретные рекомендации
по принятию решений – Снимает чувство вины за “неправильность”
– Позволяет выстроить эффективную стратегию жизни и
карьеры – Даёт конкретные рекомендации по принятию
решений – Даёт ощущение уникальности –
Даёт конкретные рекомендации по принятию
решений
Узнать свое предназначение
и таланты. Эта методика предлагает
человеку глубоко познать себя — дизайн человека делит все личности на типы.