Mësues, si do të reagoni nëse fëmija im lufton në klasë?

Çelësi i suksesit të fëmijës është marrëdhënia e prindit më mësuesin. Por çfarë duhet të dijë patjetër prindi që të jetë bashkëpunues dhe të ndikojë pozitivisht në procesin e të mësuarit të fëmijës? Cilat janë pyetjet që duhet t’i drejtojë mësuesit?

Përmbajtja e shkollës së mesme zakonisht përqendrohet te mësuesit dhe nxënësit, pasi këto dy grupe kanë ngarkesën më të madhe të të gjithë procesit të mësimdhënies dhe mësimnxënies. 

Por për nxënësit, sistemi i mbështetjes përfundimtare nuk është një mësues ekspert, por një familje e informuar dhe mbështetëse. Një nga sfidat më të rëndësishme me të cilat ballafaqohet arsimi formal në Shtetet e Bashkuara është ndarja e shkollave dhe komuniteteve. Sa më shumë të informohet një familje, aq më shumë do të lidhen me aktivitetet jashtëshkollore, programet e leximit dhe ngjarjet që lidhen me shkollën, nxënësin dhe familjen.

Ndërsa shkollat punojnë për të rinovuar veten dhe mënyrën se si nxënësit mësojnë brenda tyre, shumë prindër duhet të punojnë me atë që është në dispozicion të tyre. Me përjashtim të përmbajtjes së thellë, shumica e “gjërave” që do të gjeni përmes Google është mjaftueshëm mirë, por mund të jetë niveli i sipërfaqes ose ndryshe krejtësisht i palidhur me procesin e të mësuarit. 

Disa shembuj të zakonshëm:

  • Pyetini fëmijët se çfarë kanë bërë sot.
  • Ndihmoni fëmijët me detyrat e shtëpisë.
  • Ndihmoni fëmijët të organizojnë kohën.
  • Ndihmoni fëmijët me ankth ndarjeje.
  • Bisedoni me fëmijët për betejat e tyre.
  • Merruni fëmijëve një kujdestar.

Por këto ndërveprime aktuale nuk janë gjithmonë të mjaftueshme dhe as nuk bëjnë asgjë për të krijuar transparencë midis shkollave dhe komuniteteve.

Pra, në ndjekje të asaj transparence, më poshtë janë disa pyetje që prindërit ideal do t’ju kërkonin të sqaronit më mirë se çfarë po ndodh në klasë. Të armatosur me një lloj përgjigjeje – madje edhe një bazë – prindërit mund të vendosin pastaj cilat veprime jo sipërfaqësore mund të japin për të mbështetur vërtet të mësuarin e fëmijës së tyre.

Shumë nga pyetjet mund të duken paksa të drejtpërdrejta, por nuk di ndonjë mësimdhënës i cili do të vepronte kundër tyre. Ata fillimisht mund të duken paksa të hidhur, sepse ju nuk jeni njohur me to, por në fund, a nuk do ta mirëprisni llojin e shtuar të kapaciteteve që mund të çojnë në pyetje si këto? Kjo lëndë është rrallë subjekt i ndërveprimeve të prindërve-mësimdhënësve, por – mirë, kjo është një lloj pikë.

Derisa prindërit të kenë një kuptim më të mirë se si duket një punë e pastër akademike – nga përmbajtja te vlerësimi e  raportimi – çdo pjesë e vetme e kësaj është në supet e mësuesve.

20 pyetjet që prindërit duhet t’u drejtojnë mësuesve:

  1. Cilat standarde akademike përdorni dhe çfarë duhet të di për to?
  2. Si do të reagoni nëse fëmija im lufton në klasë?
  3. Cilat janë idetë më të rëndësishme dhe komplekse (të lidhura me përmbajtjen) që fëmija im ka nevojë të kuptojë deri në fund të vitit?
  4. A përqendroheni në pikat e forta apo dobësitë?
  5. Si përdoren çdo ditë në klasën tuaj kreativiteti dhe të menduarit inovativ?
  6. Si është përdorur përditshmëria kritike në klasën tuaj?
  7. Si janë vlerësimet e dizajnuara për të nxitur të mësuarit në vend të matjes së thjeshtë?
  8. Çfarë mund të bëj për të mbështetur në mënyrë domethënëse leximin në shtëpinë time?
  9. Çfarë lloj pyetjesh sugjeroni që të pyes fëmijët e mi çdo ditë për klasën tuaj?
  10. Sa saktësisht është mësimi i personalizuar në klasën tuaj? Në shkollë?
  11. Si e matni progresin akademik dhe cilat janë pikat e forta dhe dobësitë e kësaj qasjeje?
  12. Cilat janë strategjitë më të zakonshme të mësimdhënies apo të shkrim-leximit që do të përdorni këtë vit dhe pse?
  13. Cilat modele mësimore përdorni (p.sh. mësimi i bazuar në projekte, mësimi i lëvizshëm, mësimi i bazuar në lojë etj.) Dhe çfarë shihni ju si përfitimet kryesore të kësaj qasjeje?
  14. Cilat janë burimet më të mira shkollore apo rrethe që ne duhet ta konsiderojmë duke përdorur si familje për të mbështetur fëmijën tonë në klasë?
  15. A ka teknologji që do të rekomandoje që mund të ndihmojë në mbështetjen e fëmijës tim në të mësuarit vetë-drejtuar në shtëpi?
  16. Cilat janë barrierat më të zakonshme që shihni në përparimin akademik në klasën tuaj?
  17. Si ndryshon arsimi?
  18. Si e shihni rolin e mësuesit në procesin e të mësuarit?
  19. Cili do të duket mjedisi ideal i mësimit, i lirë nga çdo kufizim?
  20. Çfarë nuk po pyes, por duhet ta bëj?

A. Hoxhaj

© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Dhurojuni të vegjëlve tuaj Abetaren mbarëkombëtare!

Next Article

Zinxhir reformash

Related Posts