Kurrikula dhe kërkesat e tregut të punës

Kohët e fundit ka pasur raporte për një hendek të madh ndërmjet asaj që nxënësit mësojnë në shkolla dhe aftësitë që duhet të kenë që të jenë të suksesshëm. Si mësues, këto tituj mund të jenë të vështira për t’u marrë. Sepse sigurisht që jemi të angazhuar për t’u siguruar që nxënësit tanë të mund të marrin vendime të mira për jetën, të jetojnë në mënyrë të pavarur dhe jenë të suksesshëm në karrierë.

Pra, si mund të ndihmojmë për të kapërcyer hendekun dhe për të mësuar gatishmërinë për karrierë së bashku me gjithçka tjetër në kurrikulën tonë? Duke u përqendruar në aftësitë kryesore që janë thelbësore për suksesin e ardhshëm të nxënësve tanë, por gjithashtu luajnë një rol në çdo gjë që bëjmë në klasë.

1. Të menduarit analitik

Mendimi analitik është aftësia për të zgjidhur problemet shpejt dhe në mënyrë efektive. Ai përfshin një qasje metodike, hap pas hapi, e cila thyen problemet komplekse në komponentë individualë dhe të menaxhueshme.

Shanset janë, nxënësit janë duke praktikuar të menduarit analitik kur kryejnë eksperimente shkencore ose punojnë në një projekt gjysmë-vjeçar. Çështja kryesore është që ta bëjnë punën eksplicite dhe të lidhin proceset e tanishme analitike të nxënësve me atë që mund të bëjnë në një vend pune. Këtu është një mësim që thyen mendimet analitike poshtë në tre hapa.

2. Dizajnimi i të menduarit

Një mentalitet i projektimit është i fokusuar në zgjidhje dhe i orientuar drejt veprimeve. Duke u dhënë nxënësve mundësinë për të parë problemet nga perspektivat e reja, ne hapim derën për rritje nëpërmjet gjykimit dhe gabimit. Mësuesit po përdorin gjithnjë e më shumë këtë kuadër në klasë për të inkurajuar nxënësit të jenë kreativ. 

3. Të menduarit kritik

Sipas sociologut William Graham Sumner, mendimi kritik do të thotë “të bëjmë gjykime të arsyetuara që janë logjike dhe të menduar mirë”. Duke qenë një mendimtar kritik përfshin jo thjesht pranimin e të gjitha argumenteve dhe konkluzioneve, por gjetjen e provave për t’i mbështetur ato.

Aktivitete si: leximi, shkrimi i eseve dhe hartimi i hipotezave dhe parashikimeve shkencore ndihmojnë në mbështetjen e të menduarit kritik në klasë.

4. Bashkëpunimi dhe puna në ekip

Bashkëpunimi dhe puna në ekip përfshijnë njerëz që punojnë së bashku drejt një qëllimi të përbashkët. Por sipas Lindsay Price, dramaturgia rezidente për Theatrefolk dhe bashkë-themelues i Akademisë së Mësuesve të Dramës, të dy konceptet janë të lidhura ngushtë, por jo të njëjta.

Dallimi kryesor është se kur nxënësit punojnë si ekip, ata punojnë si individë. Gjithkush ka detyrën e tyre të identifikuar që kontribuon në rezultatin. Çdo anëtar i grupit ka një punë unike dhe një udhëheqës i fortë i udhëzon ata së bashku drejt qëllimit.

Nga ana tjetër: “Brenda një bashkëpunimi, grupi jo vetëm që duhet të punojë së bashku, ata duhet të mendojnë së bashku. Produkti përfundimtar vjen nga përpjekjet e grupit. Kjo do të thotë se bashkëpunëtorët janë partnerë të barabartë – nuk ka udhëheqës. “

Mësoni të veproni brenda grupit dinamik është thelbësore jo vetëm për të mbijetuar, por për të lulëzuar në vendin e punës në shekullin e 21-të.

5. Vendim-marrje

Vendimmarrja përfshin zgjedhjen midis zgjidhjeve të mundshme për një problem. Sipas organizatës Skills You Need, vendimet mund të bëhen nëpërmjet një procesi intuitiv ose të arsyetuar, ose një kombinim i të dyjave. Arsyetimi është të përdorin fakte dhe shifra për të marrë vendime. Intuita po përdor “ndjenjën” për kurset e mundshme të veprimit.

Ju mund të edukoni të dyja llojet e vendimmarrjes duke folur për vendimet e kaluara që nxënësit kanë marrë dhe përse kanë vendosur ashtu. Kur ata marrin vendime më të mira me arsye? Kur ata marrin vendime më të mira me intuitë? Pse?

6. Iniciativa

Sipas autorit Jennifer Applebaum, një nga ankesat më të mëdha nga punëdhënësit për punëtorët e rinj është mungesa e iniciativës së tyre. Por shumë të rinj janë të pakëndshëm dhe thjesht të pasigurt se si të marrin drejtimin. Çelësi, thotë Applebaum, është të ofrojë mundësi për nxënësit që të praktikojnë dhe zhvillojnë besim.

Kjo shpesh mund të thotë të vendosësh përsëri pyetje mbi nxënësit dhe të distancosh veten si burim i të gjitha informatave. Nxënësit mund të frustrohen nëse nuk u jepni atyre një përgjigje të drejtpërdrejtë – ose caktimin e detyrave të shtëpisë sonte – por plotësimi i pyetjeve të tyre me një qetësi “Unë e di që mund ta kuptoni” do të ndihmojë në rritjen e besimit që u nevojitet.

7. Sipërmarrja 

Një frymë sipërmarrëse është gjithnjë e më e rëndësishme për suksesin e karrierës. Shumica e njerëzve nuk punojnë në të njëjtën kompani për dekada, por krijojnë rrugët e tyre unike të karrierës, të cilat mund të përfshijnë punën për një përzierje të kompanive të vogla e kompanive të mëdha.

8. Organizimi

Shumica e mësuesve mund të dëshmojnë se organizata është padyshim një aftësi që kërkon udhëzim të drejtpërdrejtë për shumicën e nxënësve. Përfitimet e mësimit të këtyre aftësive në fillim të jetës e hedhin themelin për suksesin e ardhshëm në punë dhe në jetë.

Një nga mënyrat tona të preferuara për të mësuar aftësitë organizative është të shpërndani sistemet tuaja organizative me nxënësit, qoft një kalendar në internet, planifikues, ose formate të vjetra.

9. Këmbëngulja

Shpesh mendojmë për këmbënguljen si një tipar i lindur i personalitetit, por është absolutisht një shprehje e mendjes që mund të mësosh. Kjo ide është thelbësore për lëvizjen e mentalitetit të rritjes. 

10. Zgjidhja e problemeve

Zgjidhja e problemeve është e natyrshme në procesin e të mësuarit, por nuk marrim gjithmonë kohë për të bërë të menduarit të qartë, që është ajo që ndërton themelet për zgjidhjen e problemeve të nxënësve në karrierën e tyre. Flisni për mënyra të ndryshme për të zgjidhur problemet dhe për të lavdëruar mënyrat e ndryshme të të menduarit të nxënësve. “Më pëlqen mënyra se si e zgjidh problemin me _________. Është ndryshe nga mënyra se si e bëri Ana, por ju të dy arritët në të njëjtën përgjigje. Pse mendoni se është kjo? “

11. Rrezik

Disa njerëz janë të lindur me rrezik, ndërsa të tjerët duken më të prirur për të qëndruar në anën e sigurt. Por marrja e rrezikut është një pjesë e rëndësishme e mjedisit modern të punës dhe ne duhet të mësojmë qartë se si të marrim përsipër edhe rrezikun.

12. Vetëdrejtimi

Një person i vetë-drejtuar ka aftësinë për të rregulluar dhe përshtatur sjelljen në kërkesat e një situate për të arritur qëllimet e tij.

Pra, si i ndihmoni të rinjtë të zhvillojnë vetëdijen? Një mënyrë e shkëlqyer për të filluar është duke u dhënë atyre mundësi për të vlerësuar me ndershmëri interesat dhe aftësitë e tyre dhe për të eksploruar mundësitë e karrierës që përputhen. 

Çfarë mund të shtojmë tjetër në këtë listë? A keni ju një listë tuajën me sugjerime? Na shkruani në albinahoxhaj@yahoo.com

Albina Hoxhaj

© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Pse nxënësit janë si të “fjetur” në përfundim të shkollës?

Next Article

“Qemal Stafa”, Shkolla e talenteve

Related Posts