Klasa ideale

Mësuesit që luftojnë me menaxhimin e klasës shpresojnë shumë!

Ata shpresojnë se kanë një klasë të sjellshme këtë vit, se nxënësit e tyre nuk do të jenë shumë të shpërqendruar , se nuk duhet të merren me një përçarje tjetër.

Mësuesit përpiqen të vendosin kufijtë në klasat e tyre, për t’u siguruar, por vendosja e limiteve nuk funksionon siç shpresonin. Nëse ky mësues je ti, atëherë zgjidhe këtë situatë  për shumë më pak kohë.

Mësuesit më efektiv kanë një mendim që është vendosur ndryshe nga ata që luftojnë me menaxhimin e klasës. Ata nuk shpresojnë se studentët e tyre do të sillen, por e dinë se do e bëjnë.

Klasa ideale

Mendoni për të gjitha sjelljet e nxënësve që hynë në rrugën e duhur dhe që e doni punën tuaj. Çfarë ju pengon vërtet apo ju shkakton stres? Çfarë ndërhyn në ty dhe të bën mësues më të mirë? A po e ngre zërin? A është kjo për shkak të mos respektimit? A i injorojnë nxënësit drejtimet tuaja?

Tani nxirrni një fletë letre dhe një laps të kuq dhe uluni në tryezën tuaj. Ju mund ta bëni këtë ushtrim mentalisht nëse dëshironi, por pjesëmarrja do të jetë më e fuqishme.

Vizatoni një shesh / drejtkëndësh të madh në letër, duke lënë rreth dy inç në buzë. Shkruani ato sjellje të padëshiruara jashtë sheshit të kuq. Shkoni përpara dhe mbushni faqen. Përfshini gjithçka që mund të mendoni.

Tani shikoni

Brenda sheshit përfaqëson klasën tuaj ideale. Ai përfaqëson lirinë për të qenë mësuesi që dëshiron të jesh. Ajo përfaqëson mësimdhënien pa stres, ndërprerje dhe dramë. Është ajo që keni dëshiruar gjithnjë pasi keni vendosur të bëheni mësues.

Për të pasur një menaxhim efektiv në klasë, forma ku njihni nxënësit tuaj, duhet të mbroni dhe të mbroni sheshin tuaj të kuq me çdo kusht (me etikë dhe me respekt, natyrisht). Ky duhet të jetë prioriteti juaj numër një.

Ndërtimi i një muri

Imagjinoni veten në qytetin e vjetër të Jeruzalemit. Në të djathtë dhe të majtë të portës, muri gjigant që dikur mbronte banorët e tij nga gjarpërinjtë në distancë, duke e rrethuar gjithë qytetin.

Vetëm brenda portës, në të majtë, është një grup shkallësh. Shkoni përpara dhe merrni ato në majë. Tani jeni duke qëndruar në majë të murit masiv që rrethon Jeruselumin e vjetër.

Duke shikuar mbi qytet, ju mund të shihni mur në tërësinë e saj. 10 metra e trashë dhe gati 50 metra e lartë, ajo dikur qëndronte si një pengesë e padepërtueshme në botën e jashtme. Ai siguroi një kujtesë fizike dhe vizuale se asgjë nuk po kalonte.

Nëse dëshironi të jeni një mësues jashtëzakonisht efektiv, nëse doni t’u jepni nxënësve një eksperiencë të paharrueshme mësimore, atëherë ju duhet të ndërtoni muret tuaja të padepërtueshme.

Mësimdhënësit më efektivë e dinë se nxënësit e tyre do të sillen ashtu siç pritet, sepse ata ndërtojnë një mur metaforik rreth shenjtërores që është klasa e tyre dhe ata nuk lënë asgjë brenda.

Është e shenjtë për ta

Ata e dinë se nëse ka një shkelje të murit të tyre, nëse lejojnë çdo lloj sjelljeje të padëshiruar brenda pa një përgjigje të sigurt, do të humbin klasën e tyre ideale dhe të gjitha përfitimet e mrekullueshme që vijnë me të.

Mendësia esenciale

Hidhni një sy sërish në sjelljet që keni shkruar jashtë sheshit tuaj. A rregullojnë rregullat që po përdorni duke mbuluar secilën nga këto sjellje? Me fjalë të tjera, a sjell çdo sjellje të paktën një rregull? Nëse jo, atëherë keni nevojë për rregulla që e bëjnë këtë.

Ju mund të kontrolloni rregullat që ju rekomandoj, ose ju mund të ndërtoni tuajat. Por mos harroni, rregullat që krijoni duhet të mbrojnë klasën tuaj nga të gjitha sjelljet e padëshiruara.

Miratoni mentalitetin thelbësor të menaxhimit të klasave të mësuesve më efektivë. Në vend që të shpresoni të keni nxënës të sjellshëm, bëni kufijtë tuaj (p.sh. katrorin tuaj të kuq), një mur të padepërtueshëm që ju jeni angazhuar për të mbrojtur.

Bëjeni edhe ju këtë dhe do të shikoni se nxënësit do të sillen ashtu siç e prisni ju.

(Përshtati: Albina Hoxhaj)

© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë. 

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Nga auditoret europiane në humnerën e diktaturës

Next Article

Vlerësimi me Kompetenca

Related Posts