Disa parime udhëzuese për fillimin e vitit të ri shkollor

Megjithëse disa prej jush dëshirojnë një meny të veçantë të aktiviteteve në fillim të vitit të ri shkollor, është më e dobishme për ju të dini “përbërësit” bazë për të hartuar planin tuaj. Këtu janë dhjetë parimet udhëzuese, mesazhet përkatëse që u përcjellin nxënësve dhe sugjerimet për zbatimin e secilit parim.

Dhjetë parimet udhëzuese

Jepni mesazhe të përgatitura për studentët  Mësuesi e di atë që ai / ajo po bën.
Motivoni nxënësitShkolla është emocionuese
Krijimi i rutinave dhe orareve  Shkolla është e sigurt dhe e parashikueshme
Vendosja e rregullave në klasë   Unë do të mësoj të kontrolloj veprimet e mia
Orientojnë nxënësit në shkollë / klasëUnë jam i kënaqur që jam këtu
Paraqitni projekteUnë do të mësoj gjëra të reja
Lejoni studentët të vendosin dhe të zgjedhinNe jemi në këtë mision të gjithë së bashku
Përfshirja e përsosjes së shkrim-leximitLeximi është i mrekullueshëm!
Pranoni që çdo nxënës …Është special
Shqyrtoni dhe caktoni punë të lehtaUnë mund të kem sukses!

Jini të përgatitur

Shkoni në shkollë shumë herët. Do të ndiheni më të sigurt nëse mund të kaloni kohë duke kontrolluar dhomën dhe duke u ndier rehat në të. Sigurohuni që emri juaj është në bord së bashku me orarin, ka një shenjë mirëseardhëse në derë, të gjitha etiketat e emrit janë përgatitur me kujdes, tavolinat janë të rregulluara për kënaqësinë tuaj, të gjitha materialet mësimore janë të gatshme dhe planet janë përmbledhur në një kartë indeks për referencë të lehtë. Kam prirjen të shkoj në klasë të paktën 15 minuta para çdo ore mësimi. Vendosja e materialeve dhe shkrimi i orarit u tregon nxënësve se mësuesi është i përgatitur, i organizuar mirë e do t’i ndihmojë ata të kalojnë nga një gjendje pasigurie në një gjendje dijeje dhe mirëkuptimi.

Motivoni nxënësit

Ofroni një shumëllojshmëri të përvojave të motivuara. Mbani ritmin e lëvizjes dhe mbingarkesës. Nxënësit duhet të shkojnë në shtëpi me mesazhin se shkolla / klasa është emocionuese. Dita e parë ose mund të përforcojë ndjenjat e mira për shkollën ose të kthehet në ato të këqija. Në shkollën e mesme, një demonstrim apo eksperiment i shkurtër i shërben këtij qëllimi. Bëni këtë një ditë që nxënësit të kujtojnë dhe flasin në shtëpi më vonë atë ditë. Sigurohuni, pavarësisht nga aktivitetet tuaja, që nxënësit do t’i përgjigjen pyetjes tradicionale “Çfarë keni bërë sot në shkollë?” me një buzëqeshje me ngjyra të ndezura dhe një raport të ngazëllyer, në vend të një “mospërfilljeje” të mërzitur, ose më keq, “Asgjë më shumë”.

Vendosni orare dhe rregulla

Filloni të krijoni një sërë rregullash të përditshme që ditën e parë. Rutinat janë një mjet menaxhimi për kursimin e kohës dhe sigurimin e funksionimit të mirë të klasës. Por ato gjithashtu sigurojnë strukturën dhe sigurinë që i ndihmon nxënësit të plotësojnë një nevojë themelore. Ne të gjithë bëjmë parashikime të caktuara rreth mjedisit tonë dhe kur parashikimet tona vërtetohen në realitet, ndihemi mirë. Por kur edhe një nga pritjet tona shkon keq (makina nuk do të fillojë ose alarmi nuk do të shkojë, ose uji i dushit është i ftohtë në vend të nxehtësisë), ne mund të bëhemi të çorientuar. Ne duhet të bëjmë gjëra të caktuara, kështu që energjitë tona mund të shpenzohen në përpjekje më kreative. Prezantoni disa rutinat në atë ditë të parë pasi ato janë të nevojshme; të tjerat mund të diskutohen javët në vijim.

Përveç rutinave të vendosura, fëmijët (dhe të rriturit) vlerësojnë një orar fiks. Ne jemi krijesa të zakonit, dhe kur oraret tona janë ndërprerë nga udhëtimet, ose nga mysafirët e shtëpisë, ose nga ndonjë faktor i jashtëm, ne bëhemi të çuditshëm. Nxënësit e mi e çmojnë duke e ditur se si do të ndahet blloku kohor dy ose katër orësh dhe gjithmonë kam një orar aktiviteti, duke përfshirë edhe kohën, në dërrasë para klasës. Ata si për të parë nëse një aktivitet emocionues po vjen, ose një videokasetë, ose një lojë, ose ndoshta ata duan të mendojnë se sa kohë ka deri në pushim. Ndërkohë që nuk jam gjithmonë në përputhje me orarin, është gjithmonë aty si udhërrëfyes dhe nxënësit mund të parashikojnë rendin e seancës. Nxënësit tuaj në të gjitha nivelet e klasës do të duan gjithashtu sigurinë e një orari, dhe pasi që ajo është tashmë në kokën tuaj dhe / ose në letër, pse të mos lejoni edhe ata ta dinë këtë duke e shkruar bashkë me kohën e caktuar në një pjesë të veçantë të dërrasës?

Ditët e para duhet të planifikohen brenda kontekstit të orarit të përditshëm. Ndërsa dita e parë nuk do të jetë tipike, as nuk duhet të jetë kaq e ndryshme nga një ditë normale që nxënësit më vonë befasohen dhe rezistojnë ndaj një orari të ri që duket se del nga fusha. Surprizat janë më së miri të prezantuara dhe më të mirëpritura brenda rutinave të parashikueshme dhe një orari të caktuar.

Vendosja e rregullave në klasë

Filloni të zbatoni strategjitë tuaja të disiplinës dhe të krijoni një klimë pozitive që në ditën e parë që ndodheni në klasë. Kjo është koha për të folur dhe modeluar një sistem të disiplinës të bazuar në respektin reciprok, përgjegjësinë dhe dinjitetin. Në asnjë moment nxënësit nuk do të sillen më mirë sesa në ditën e parë të shkollës. Bashkëpunoni, vendosni rregulla dhe më pas tregojuni nxënësve se jeni i qëndrueshëm dhe i drejtë në zbatimin e rregullave. Kjo mund të jetë koha për të shpjeguar takimin në klasë dhe të shkoni që në fillim. Nxënësit e shkollave të mesme mund të thyejnë rregullat në grupe të vogla. Shpresojmë se ato do të përfshijnë disa nga këto, por ato mund të kenë nevojë për sugjerimet tuaja delikate (ose jo aq delikate):

  • Jini në vendin tuaj, kur bie zilja.
  • Sillni materialet e nevojshme, tekstet dhe detyrat e shtëpisë në klasë në kohë.
  • Ngrini dorën për të folur dhe dëgjuar të tjerët.
  • Respektoni hapësirën, personin dhe pronën e njëri-tjetrit.
  • Jini përgjegjës.

Mos lejoni që shkeljet të rrëshqasin. Nxënësit do t’ju kontrollojnë me kujdes. Ju gjithmonë mund të lehtësoni teksa viti shkollor përparon, kështu që filloni pak më të fortë se sa keni ndërmend të bëheni në mes të vitit. Kaloni të gjitha testet e tyre me ngjyra duke përdorur mirëkuptimin tuaj. Kjo është dita për t’u dërguar prindërve një shënim me rregullat dhe procedurat e klasës për zbatimin e tyre.

Nxënësit…

Ne të gjithë duhet të marrim përgjegjësitë tona në një situatë të re. Edhe pse një ndryshim i skenës mund të zgjerohet, është gjithashtu shumë e frikshme. Në turne pushimesh, pa marrë parasysh se sa të planifikuara fort ose pa probleme, një turne orientimi i shpejtë i çdo qyteti të ri që haset është rendi i parë i biznesit. Zhvilloni një ecje në të gjitha ambientet e shkollës dhe tregojuni nxënësve vende që atyre ju interesojnë si: burimet e ujit, zyra drejtorit, dhe zyra e infermiereve etj. Ju mund të keni nevojë të theksoni ndalesat e autobusëve të shkollës, vendet për t’u radhitur pas drekës, mensë, vende të caktuara në rast të rënies së zjarrit dhe daljet e duhura. Lërini nxënësit të dinë se çfarë do të thotë këmbanat ose pajisjet e tjera sinjalizuese. 

Me nxënësit më të vjetër mund të ndërtoni një hartë shkollore së bashku ose të organizoni një gjueti thesari për të ndihmuar të moshuarit të orientojnë fëmijët e rinj në fabrikën e shkollës. 

Në klasë, planifikoni një shëtitje rreth klasës duke përdorur vetëm atë ditë të parë. Nxënësit mund të bëjnë një shënim në mendje se ku ndodhen kontejnerët e magazinimit, ku ruhen lojëra për kohën e lirë dhe kështu me radhë.

Paraqitni kurrikulën

Lejojini studentët të mësojnë disa nga gjërat emocionuese që ata do të studiojnë këtë vit. Paraqitni disa nga temat që do t’i mbulojnë dhe do t’i prezantojnë të paktën një nga librat e tyre në ditën e parë. Filloni të punoni në fillim të javës së parë në një njësi studimi shkencore ose sociale dhe t’i jepni studentëve një informacion për të kërkuar atë që ata tashmë e dinë për temën dhe çfarë do të dëshironin ta zbulojnë. Motivimi do të jetë shumë i lartë. Nxënësit duhet të kuptojnë se do të jetë një vit emocionues dhe se do të mësojnë shumë gjëra të reja. Shpjegojini fëmijës jo vetëm që ndodhet në klasën e parë por edhe që këtë vit do të mësojë të lexojë dhe të shkruajë ….Tregojuni nxënësve të shkollave të mesme ose të larta për një kulm të vitit të tyre.

Le të vendosin dhe të zgjedhin nxënësit

Ndani përgjegjësinë për vendimmarrje me klasën tuaj që nga fillimi. Le ta dinë që ata do të inkurajohen të bëjnë zgjedhje dhe të marrin pjesë në gjithçka. Për nxënësit e rinj, përvoja e pjesëmarrjes që ditën e parë mund të përfshijnë zgjedhjen e vende, duke vendosur se çfarë lojë duan të luajnë apo preferojnë. Vendosni çfarë kënge do të këndoni, zgjidhni librin e preferua në bibliotekë, shkruani rregullat që do të zbatohen në klasë…

Përfshin përvojën

Le të mësojnë nxënësit që në ditët e para që vlerësoni leximin duke inkorporuar disa aktivitete të leximit të thjeshtë në planet tuaja. Ju mund të vizitoni bibliotekën e shkollës, të futni bibliotekarin dhe të lejoni secilin fëmijë të zgjedhë një libër. Ose mund të lexoni një libër tregimi të preferuar për fëmijët më të vegjël ose lexoni për nxënësit kapitullin e parë të një libri që lidhet me lëndën tuaj. Përveç kësaj, ju mund të angazhoni fëmijët e kopshteve në aktivitetin e parë të tyre të gjuhës dhe t’i lexoni një tregim që kanë diktuar. Ose mund të keni një periudhë të qëndrueshme të leximit të librave të bibliotekave në klasë pas. Çfarëdo që të vendosni të bëni, bëjeni me kënaqësi! Ndoshta ju mund ta ktheni valën në drejtim të leximit duke treguar mrekulli dhe entuziazëm të madh për botën e librave.

Pranoni çdo nxënës

Lejoni secilin nxënës të ndihet unik. Le të dijë secili me një përgjigje verbale ose joverbale prej jush që ajo ose ai është e/i  mirëseardhur, e çmuar dhe e veçantë. Ajo mund të fillojë me një përshëndetje individuale për secilin. Një përshëndetje në gjuhën primare do t’i bëjë ata të ndjehen të mirëpritur. Dëgjoni prezantimet e tyre dhe mësoni emrat. Është përforcuar nga vërejtjet tuaja pozitive dhe sjellja e buzëqeshur. Ai zgjerohet kur i pyet ata për t’ju ndihmuar të shkruani rregullat. Ajo përfundon me një mirupafshim të veçantë për secilin nxëmës në fund të periudhës ose ditës së klasës dhe fillon përsëri ditën tjetër.

Rishikoni dhe caktoni punë të lehtë

Përgatitja e punës për ditën e parë që është pak më poshtë nivelit të parashikuar të klasës. Pse? Studentët duhet të kthehen në shtëpi në atë ditë të parë duke u ndjerë të suksesshëm, duke ndjerë se kanë arritur diçka. Për nxënësit e rinj, disa dokumente mund të dërgohen në shtëpi atë ditë me një fytyrë të duhur të lumtur apo koment nga ju, kështu që prindërit mund të shohin rezultatet e përpjekjeve fillestare të fëmijës së tyre. Hapi kur e sheh se një detyrë e dhënë është shumë e vështirë. Ju keni të gjithë vitin për t’i sfiduar nxënësit dhe për t’i inkurajuar ata që të punojnë përtej kapaciteteve të tyre. Por gjatë javës së parë, bëni suksesin e kriterit tuaj të vetëm për punën e dhënë. Inkurajoni nxënësit për të gjitha hapat e tyre të vegjël, si dhe për hapa të mëdhenj të tyre.

(Përshtati: Albina Hoxhaj)

© Portali Shkollor- Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë. 

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

Zhvillimi i kompetencës qytetare përmes gjuhës

Next Article

“Detyrat e shtëpisë po më shkatërrojnë fëmijërinë”

Related Posts