Çfarë do të thotë të “mësosh” për një mësues?

Fillova të mendoj për të shkruar një artikull mbi këtë çështje shumë kohë më parë. Ideja e parë ishte të gjeja një përkufizim për këtë term, por më pas, ditë pas ditë arrita të kuptoj se përkufizimi nuk do të ngjallte shumë interes.

Fillova të mendoj për të shkruar një artikull mbi këtë çështje shumë kohë më parë. Ideja e parë ishte të gjeja një përkufizim për këtë term, por më pas ditë pas ditë arrita të kuptoj se përkufizimi nuk do të ngjallte shumë interes. 

Atëherë vendosa të shkruaj se çfarë do të thotë për mua “të mësosh”. E nisa te funksioni i mësuesit por shkoj edhe më tej…

Mësimdhënie do të thotë …

… të ndihmosh një person tjetër të kuptojë.

… të ndihmosh një person tjetër të kuptojë pse diçka ia vlen të kuptohet.

… të ndihmosh një person me përgjegjësi të përdorë atë që ata e dinë.

.. të lidhni me mjeshtëri nxënësit dhe përmbajtjen në kontekste autentike.

… të shkaktojë ndryshime.

… se marrëdhëniet me fëmijët janë themeli për gjithçka tjetër.

… të jenë në gjendje të shohin fytyra, nevoja, mundësi dhe simpati individuale ku të tjerët shohin një klasë me nxënës.

… që gjithmonë duhet ta dini dallimin midis asaj që keni mësuar dhe asaj që kanë mësuar.

… për të modifikuar kuriozitetin.

… që nxënësit nuk do të mund t’ju harrojnë kurrë (apo atë që keni thënë, kohën kur keni humbur durimin tuaj, si i keni bërë ata të ndihen, etj.)

… për të ditur se çfarë do të thotë të “kuptojmë”.

… për të krijuar një nevojë për nxënësit që të riorganizojnë dhe ripaketojnë bagazhin e tyre intelektual.

… për të vetë-kritikuar paragjykimet tuaja dhe “perceptimet e tjera të thyera”

… për të marrë dhjetëra vendime për të fluturuar jo në ditë ose në klasë, por në minutë.

… që ju do të jeni të nevojshëm çdo sekondë çdo ditë në një farë mënyre të rëndësishme.

… për të rregulluar kohën, formën e përgjithshme dhe kompleksitetin e një përmbajtjeje të caktuar në mënyrë që të duket “vetëm në kohë, mjaftueshëm dhe vetëm për mua” për secilin nxënës.

… për t’i ndihmuar nxënësit të luajnë me ide komplekse në ndjekje të vetëdijes dhe ndryshimit personal.

… të jetë në gjendje të krijojë një plan të tmerrshëm mësimi dhe njësie – dhe të dinë se kur dhe pse ta hedhin atë plan dhe njësi.

… për të ditur dallimin mes përmbajtjes së mësimdhënies dhe mendimit të mësimdhënies.

… që ju duhet të dini përmbajtjen tuaj mjaft mirë për të mësuar çdo koncept, aftësi ose standard.

… se do të punoni ngushtë me njerëz që do të mendojnë ndryshe nga ju, dhe të mësoni të lidhni ato boshllëqe me diplomacinë, kjo mund t’ju shkatërrojë lumturinë!

… për t’i ndihmuar nxënësit të transferojnë të kuptuarit e përmbajtjes akademike në rrethana autentike.

… për të pranuar një dështim të caktuar.

… të jesh një nxënës i përjetshëm vetë.

… për të prishur pabarazitë shoqërore, pabarazitë, dhe njohuritë dhe boshllëqet e aftësive

… për të përballuar dobësitë tuaja (teknologji, pedagogji, përmbajtje, bashkëpunim, organizim, komunikim, etj.)

… me të vërtetë, me të vërtetë të ndryshojë botën (për të mirë apo më keq).

… se do të keni nevojë për shumë ndihmë nga të gjithë.

… për të operuar nën kushte të paqarta për sukses.

… për të shpjeguar, modeluar dhe lidhur.

… për të ndryshuar, ndryshuar, ndryshuar.

… se sa i përket probabilitetit të dukshëm matematik, nuk do të mësosh më shumë se pesë vjet (nëse e ke kaluar tashmë atë, urime!)

… se ‘zona e rehatisë’ nuk ka më rëndësi.

… programi juaj i mësimit ndoshta nuk ju ka përgatitur mirë (p.sh., aftësia juaj për të përqafuar, angazhuar dhe dizajnuar janë më të rëndësishme se çdo gjë tjetër që keni mësuar në programin në fjalë).

… për të praktikuar përulësinë.

… të nxisin nxënësit të pyesin “Pse?” për çdo gjë.

Albina Hoxhaj

© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Article

“Kështu bëhet, sepse kështu ka thënë mësuesja”

Next Article

Dashuria e prindit, lumturia e fëmijës

Related Posts