Modelimi është një strategji për promovimin e një qasjeje në ekip drejt arritjeve akademike dhe mësimdhënies me performancë të lartë.
Strategjia 1 për drejtimin e klasës tuaj si një ekip: Modelimi
Në këtë atmosferë aktuale të llogaridhënies, edukatorët shpesh sfidohen duke balancuar kohën që duhet për të marrë pjesë në aktivitete të pasuruara që përfshijnë angazhimin e studentëve dhe përsosmërinë akademike.
Shpesh ndodh një luftë fjalësh mes mësuesve për pritjet dhe çfarë angazhimi në klasë duhet të duket. Shohim dy skuadra kundërshtare në mbledhjet e stafit. Skuadra 1 ka edukatorë që janë të pasionuar për “njohjen e nxënësve të tyre”. Ata janë mikpritës, buzëqeshje gjatë ditëve të para të shkollës dhe kanë relativisht pak rregulla dhe procedura të klasës.
Skuadra 2 ka një grup po aq pasionuar të edukatorëve. Ky grup i do zonat e tyre të ekspertizës dhe fillon në vitin shkollor me plane të varura dhe burime të gatshme për t’u shpërndarë.
I gjithë viti i tyre përshpejton sikur të jenë me mision në Mars. Një supozim i bërë nga ky grup është se nxënësit janë “atje për të mësuar, gjatë kësaj periudhe!” Ata marrin përgjegjësinë e plotë për arritjet e secilit nxënës në klasë, por nuk kanë kohë për gjërat e ngrohta.
Skuadra 1 dhe Skuadra 2 janë në pritje!
Këto ekipe kanë rezultate të ngjashme në fund të vitit shkollor. Ata po luajnë për t’u kapur, sepse nuk “kanë kaluar gjithçka” për një sërë arsyesh. Ata janë djegur. Ata janë lodhur një rast të lozenges duke u përpjekur për të marrë vëmendjen e nxënësve. Ata nuk mund të presin që nxënësit të shkojnë në shtëpi për verën.
Po në lidhje me vlerësimet? Skuadra 1 shënoi një nivel të lartë në angazhimin e nxënësve dhe zhvillimin e marrëdhënieve me nxënësit dhe prindërit; Ekipi 2 shënoi një nivel të lartë në akademikët dhe në menaxhimin e klasës. Por, çfarë mësuan nga njëri-tjetri? Presioni është intensiv për të dy ekipet për të prodhuar dhe ata ulen anembanë njëri-tjetrit në mbledhjet e fakultetit. Pra, si mund të përfitojmë nga pikat e forta që ju sjellin stafit tonë? Si zhvillojmë një kulturë në klasat dhe ndërtesat tona që nxit një klimë respekti për të gjithë në njërën anë, ndërsa në të njëjtën kohë ngre arritjet e nxënësve nga ana tjetër?
Udhëheqja
Nëse mendojmë për të, programet e futbollit kanë një ekip sulmues, një ekip mbrojtës dhe skuadër zëvendësuese. Megjithëse ata janë ekipe të ndryshme, objektivi për çdo ekip është i qartë – ata janë në të njëjtin ekip dhe janë në lojë për të fituar. Ata kanë rolet, modelet dhe dramat e ndryshme. Lojtarët janë përzgjedhur për pozita specifike të talentit të tyre. Çfarë ndodh nëse trajneri i futbollit trajton mbrojtjen dhe sulmuesit si dy skuadra të veçanta që nuk kishin lidhje me tjetrën?
Po sikur njëri nga grupet të luajë sikur të mos kishte nevojë për të tjerët? Sa i suksesshëm do të ishte ai ekip? Udhëheqësit kryesorë dhe të tjerë ndërtues janë vendosur në mënyrë të ngjashme për të përfituar nga ekipe filozofike në ndërtesën e tyre.
Është koha t’i sjellësh ata në tavolinë për një takim strategjik.
Strategjia 1: Modeli çdo gjë.
Supozoni rolin e udhëheqësit kryesor.
Me talentin që keni mbledhur, përfitoni nga aftësitë e tyre unike dhe formoni një ekip. Filloni zhvillimin dhe përcaktoni atë që dëshironi të shihni në klasë. Njëkohësisht, modeli i llojeve të sjelljeve që dëshironi të shihni në stafin tuaj të gërshetohet me nxënësit e tyre. Për shembull, përshëndesni stafin dhe nxënësit me një shtrëngim duarsh dhe buzëqeshje kur ata ecin në ndërtesë gjatë ditës ose gjatë kohës së rregullt të kalimit të klasës. Mësoni emrat e tyre të parë dhe të fundit, pëlqimet dhe ato që nuk pëlqejnë dhe çfarë i motivon ata të jenë në çdo ditë. Si trajner, ofrojnë mundësi brenda dhe jashtë kohës së shkollës për stafin që të shoqërohet dhe të bëhet një komunitet.
Për shembull, nëse objektivi juaj është që mësuesit të angazhohen, të ftojnë dhe të krijojnë një ndjenjë të komunitetit në klasat e tyre, atëherë shpalosni idenë tuaj dhe punësoni talentet që Ekipi 1 sjell në këtë bisedë. Kërkojuni atyre të “zhvillojnë shfaqjet” për të nisur në takimin e ardhshëm të stafit. Këto tubime janë mundësi ideale për të filluar ndërtimin e idesë suaj të komunitetit. Merrni mësuesit në këmbët e tyre, ndërsa Skuadra 1 lehtëson aktivitetet dhe bisedat e akullthyesit dhe të ndërtimit të komunitetit.
Ndërsa niseni në këtë mision, ju e kuptoni se pa balancë përpjekjet tuaja mund të dëmtohen. Prandaj, strategjitë për ndërtimin e komunitetit duhet të shoqërohen me biseda rreth rutinave dhe procedurave të cilësisë. Për të filluar, modeli i disa rutinave që e konsideroni të përshtatshme për rrjedhën e biznesit, kur fillon dita e shkollës.
Për shembull, në qoftë se gjërat bëhen të parëndësishme rreth kutive postare të mësuesve, dhe preferenca juaj është që mësuesit të përshëndesin nxënësit në klasë, korridor apo në oborrin e shkollës kur arrijnë atëherë dalin në pah strategji që do të lehtësojnë trazirat dhe do të lehtësojnë një rrjedhë pune pozitive. Demonstroni se ka shumë mënyra për të bërë biznes që nxit rendin dhe nderon të gjithë. Pastaj vendosni Ekipin 2 për të punuar. Përparësitë e Ekipit 2 janë procedurat dhe produktiviteti. I bëni ata të demonstrojnë disa nga procedurat e tyre kryesore të klasës dhe të lehtësojnë biseda rreth strategjive me të cilat të gjithë mund të jetojnë. Kjo bisedë në takimet e stafit duhet t’u jepet peshë e barabartë.
Duhet të kemi një ekuilibër kur diskutojmë ndërtimin e komunitetit dhe zhvillimin e rutinave dhe procedurave. Zhvillimi i marrëdhënieve pozitive luan një rol kritik në socializimin e fëmijës – veçanërisht për nxënësit tanë. Ne kemi një mundësi unike për të modeluar se si duken marrëdhëniet e mira dhe mënyrat e përshtatshme për ta trajtuar njëri-tjetrin si miq dhe kolegë.
Strategjia 2: Jini të qëndrueshëm
Në të njëjtën kohë, rutinat dhe procedurat janë integruese për rrjedhën e punës. Ata vendosin pritjet dhe parametrat në mënyrë që nxënësit të dinë se si t’i kryejnë gjërat vetë. Ndërsa ndërtoni ekipin tuaj në fillim të vitit shkollor, jini të zellshëm për të përdorur këto strategji me të gjithë.
Jini të qëndrueshëm dhe vendosni shpresën që ju dëshironi që nxënësit të njihen me njëri-tjetrin në mënyrë të ngjashme – sepse çdo klasë është një ekip dhe çdo mësues një trajner.
Skuadrat punojnë së bashku për të arritur sukses. Çdo gjë që bëjmë është e bazuar në këtë praktikë të parë: modelimi.
A. Hoxhaj
© Portali Shkollor – Të gjitha të drejtat e rezervuara. Ndalohet kopjimi pa lejen tonë.